• MiaIa90

Letrozol

Hej jag fick letrozole utskrivet förra veckan och ska testa de om bara mensen vill komma i gång.
    Är de bra tabletter?

• MiaIa90

Åhh Gus vad härligt jätte grattis:). Här har jag två tabletter kvar att ta nu.
    Känner av lite huvudvärk av de då och då:/.

• MiaIa90

Hur går de för er andra?
    Här är jag rätt nere. 
    Var hos gyn i dag och efter första kuren nu så har jag nog inte fått äl så får se när mensen kommer om de ska bli 1 eller 2 tabletter. 

• MiaIa90

Jo ska inte ge upp har 4 enkelkuter kvar men om jag nu ska ta en dubbel dos nästa fång så räcker de inte många gånger hoppas man kan få utskrivet igen för vill göra allt innan man tr till ivf är rädd för att göra ivf. Hur stora ska äggen vara för att dom ska släppa och de ska bli äl? Mina var 10milimeter stora. Han sa att jag kan ha haft äl tidigare men inte så stor anilinet eller kan ha äl upp till dag 25 i cykeln med. Han ville ha dit mig på måndag men kan inte sitta och åka fram och tillbaka hela tiden drar så mycke pengar är 12 mil gram och tillbaka till Gyn läkaren.

• MiaIa90

Ahh vi får se för har nog haft egen äl innan Letrozolen med men ja jag står handfallen kanske ska testa dubbelknut då. Är ju inte så glad att ligga med benen i vädret och göra ul hela tiden har en manlig Gyn läkare.

• MiaIa90

Hej på er är de några kvar här inne?
    Jag är på dag 35 nu efter avslutad tablettkur och ahr nu i 5 dagar haft ömma bröst och tunga sen små hugg i mage rygg som mensvärk men ingen mens har kommit en. 
    Någon annan som har känt så?

• MiaIa90
    miss85 skrev 2014-11-17 18:39:32 följande:
    Hej.. Spännande. Kanske gravid? Tagit test?
    Hej jag tog ett test idag och är gravid:). 
    Digitala testet visade 2-3 så är i vecka 4-5 nu:).
    Men ahr nu på kvällen haft ont som stark mensvärk så har tagit alvedon de är inte farligt va?
    Men är rädd att de ska hända något. 
  • MiaIa90
    Hearts76 skrev 2014-11-17 23:20:12 följande:
    Mensvärk har jag haft alla fyra grav till ca vecka 7, sen kommer det och går hela grav men mer i livmodern. Vad kul! Grattis!
    Jag försöker att inte vara orolig men inte så lätt men bara härda ut. 
    De kommer och går då och då. 
    De sitter ju i mage långt ner nedanför naveln. 
    Om allt stämmer så är jag i vecka 6 idag. 
  • MiaIa90
    Hearts76 skrev 2014-11-18 08:49:21 följande:
    Förstår det. Men det låter väldigt mycket som livmodervärk och man tror oftast att det är mens på g nästan :) Hoppas allt går bra!
    jo är som jag har i går kväll gud vad de molnade och drog i magen då:/. 
    Men i dag ahr jag inte känt av de så mycket jag hoppas de kommer gå bra bara.
  • MiaIa90

Jag blev gravid på 1kuren:). Och har nu en pojke på 7veckor i morgon:).
    Jag hade mensvärk,små ont i magen och huvudvärk:/.

Svar på tråden Letrozol