Letrozol
Hej jag fick letrozole utskrivet förra veckan och ska testa de om bara mensen vill komma i gång.
Är de bra tabletter?
Hej jag fick letrozole utskrivet förra veckan och ska testa de om bara mensen vill komma i gång.
Är de bra tabletter?
Åhh Gus vad härligt jätte grattis:). Här har jag två tabletter kvar att ta nu.
Känner av lite huvudvärk av de då och då:/.
Hur går de för er andra?
Här är jag rätt nere.
Var hos gyn i dag och efter första kuren nu så har jag nog inte fått äl så får se när mensen kommer om de ska bli 1 eller 2 tabletter.
Jo ska inte ge upp har 4 enkelkuter kvar men om jag nu ska ta en dubbel dos nästa fång så räcker de inte många gånger hoppas man kan få utskrivet igen för vill göra allt innan man tr till ivf är rädd för att göra ivf. Hur stora ska äggen vara för att dom ska släppa och de ska bli äl? Mina var 10milimeter stora. Han sa att jag kan ha haft äl tidigare men inte så stor anilinet eller kan ha äl upp till dag 25 i cykeln med. Han ville ha dit mig på måndag men kan inte sitta och åka fram och tillbaka hela tiden drar så mycke pengar är 12 mil gram och tillbaka till Gyn läkaren.
Ahh vi får se för har nog haft egen äl innan Letrozolen med men ja jag står handfallen kanske ska testa dubbelknut då. Är ju inte så glad att ligga med benen i vädret och göra ul hela tiden har en manlig Gyn läkare.
Hej på er är de några kvar här inne?
Jag är på dag 35 nu efter avslutad tablettkur och ahr nu i 5 dagar haft ömma bröst och tunga sen små hugg i mage rygg som mensvärk men ingen mens har kommit en.
Någon annan som har känt så?
Jag blev gravid på 1kuren:). Och har nu en pojke på 7veckor i morgon:).
Jag hade mensvärk,små ont i magen och huvudvärk:/.