• Uppsara

Åh vad spännande, då får du uppdatera här hur det går... Kommer du ta någon spruta för ägglossningen eller sker den av sig själv? Går du också på CVL?

• Uppsara

Jag har ätit Bisolvon denna cykel... Enl läkaren skulle man börja 4-5 dagar innan äl, 3 om dagen! Kan säga att jag märkte att dom fungerade iaf, snorig som 17 och torra ögon och ond hals.

Hoppas dom nu gör jobbet som dom var menade för också, bim på Lör

• Uppsara

Plus på stickan! Väldigt väldigt vagt och svagt men dock ett streck, bim på Lör så tjuvtestade idag så jag vet att det lika gärna kan vara ett spökstreck men just nu är jag lycklig!

• Uppsara

Tack! Jag hoppas att det är bisolvonen som gjort sitt jobb, jag fick plus på bim-4 med mitt barn också så visst är det möjligt... Men vågar knappt hoppas! Återkommer imorgon med ett kanske mer troligt svar ;)

• Uppsara

Testade idag igen, inte starkare tyvärr utan lika svagt. Men o det nu blir mf så vet jag iaf att vi KAN få barn! Då blir det till att införskaffa mer bisolvon ;)

• Uppsara

Jag tog det för att läkaren tipsade mig om det, vi skulle testa några cykler innan vi startade en insemination. Och uppenbarligen funkade det, nu vet man ju inte 100% att det var därför, men troligtvis eftersom det nu helt plötsligt efter alla år av försök blev ett plus

Svar på tråden Letrozol