Första barnet, december 2014
annajenni skrev 2014-04-18 16:25:51 följande:
Nu har jag läst ett tag och iom diskussionerna som är nu så känner jag att jag måste kasta mig in..bf 20 dec så jag nyplussad varpå jag är suuuupernervös. Massa skit i bebibgörarbagaget. Jag är född 25 dec och har aldrig lidit av det alls! Hängt med i skolan med bra betyg, satt bak min bästis på moppen och lagom till jag fyllde 15 var det typ ingen som hade moppe längre..det är sååå kort period ungarna tycker det är kul. Körkort tog jag ganska direkt när jag fyllde 18 och då var det bara en handfull i min klass som tagit kortet av olika anledningar. Krogen kommer man in det året man fyller 20,21 osv dock inte 18 men vi hade mycket hemmatillställningar på den tiden ändå, vem har råd att springa på krogen varje helg för studiebidraget? Det var säkert nån gång jag vill gå med ut men inget jag kommer ihåg! Och andra sidan fanns det ju massa folk som fyllde i okt-nov-dec, alla är ju inte födda i jan :) summan av kardemumman dec är helt ok månad att vara född i, alla har alltid kommit till mig på stor födelsedagsförfest på juldagen!! Grattis alla decembermammor!