• Diso

Första barnet, december 2014

Beräknad , 13 december Är 27 år , första barnet :) är så nervös och jätte glad :) har precis fått reda på det, inte varit hos bm än.. Inte berättat för någon mer än min bästa vän. Och sambon då :) hehe! Hur känner ni alla inför ett december barn?

• Diso

Tack och grattis själv :) Jag själv tänkte inte alls på att det kommer va sist med allt.. Själv är jag ett december barn, och har aldrig känt mig sist ,så jag antar att det blir bra iaf:) min sambo ville ha ett tidigt barn.. Men han är glad för en liten bebis oavsett :):)

• Diso
    Knyttet skrev 2014-04-24 07:12:01 följande:
    Hej, jag är med beräknad till 13/12 :) med mitt första barn :) Vi har försökt ett bra tag och haft ett mf på vägen så nu är vi mest glada att det verkar bli en bebis igen :) även om december inte riktigt är vår drömmånad är vi lyckliga :)

Hej, vad kul att höra , grattis! Ähh december barn är lika awesome som vilken månad som helst :)) har du mått illa nått? Eller super hungirg mitt i natten..? Hehe
  • Diso
    matildajoh skrev 2014-07-06 16:31:58 följande:

Vi har RUL på fredag! Vecka 19+2 kommer jag vara i då.

Vi har köpt vagn. Hade tänkt vänta med att köpa men så visade de sig att grannen hade en Emmaljunga duo edge till salu, oanvänd liggdel och jag fick den för 2000:-!!! Då ingick de sitt och liggdel, myggnät, regnskydd, två skötväskor och åkpåse =) Supernöjd!! Man blir ju så sugen på att ta den på en promenad men hade nog känts lite dumt ;)

Har också Rul på fredag , vecka 19+1 kommer jag va i då :) , vill köpa så mycket till bebisen men ,ver inte vart man ska börja.. Kanske börja med att tömma barnrummet på alla datorprylar , som sambo har :) så man får måla om lite.. :) ska ta reda på kön då också :) ska ni ta reda på kön?
Svar på tråden Första barnet, december 2014