• Amie

Första barnet, december 2014

Har också plussat precis. Beräknad BF 24 december enligt appen. Har inte varit hos BM ännu, försöker få tag på dom nu på morgonen ☺ 26 år från Laholm. Första barnet,jättenervös!!!! Men vi är överlyckliga 💜

• Amie

Tänker långsiktigt.. Sist ut på krogen när de följer 18 år ???? sköööönt! Iaf om bebis blir hälften så sjövild som mamma va ???????????

• Amie
    Anneliiee skrev 2014-04-24 06:18:25 följande:
    Usch va ledsen jag blir idag. Skulle på studiebesök med skolan då jag pluggar till undersköterska med inriktning psykiatri, vi skulle då åka till skänningeanstalten och rättspsyk i Vadstena. Men pga av detta illamående som jag är rädd kommer under dagen när jag inte har tillgång till mat och risken att spy gör nu så att jag inte kan följa med. :( kände att jag behövde skriva av mig.

Usch vad tråkigt för dig! :(
  • Amie
    Lillaloppan123 skrev 2014-04-26 04:46:25 följande:
    Jag har molande värk hela tiden. Har haft kramper också och legat på sjukhus i veckan. Har endometrios, så försöker urskilja om det är den som spökar eller om det är något att vara orolig, tror inte jag bör vara orolig men jag är det ändå. Vill detta såå mycket...

Har också typ mensvärk. Fast nu på morgonen är det mer som stickningar, kan inte sova pga de. Känns som någon nyper till på insidan. Har läst mig till att det är när livmodern växer men väntar ändå på att mensen ska ha kommit varje gång man går på toa.. Har hälsosamtal på måndag i Laholm. Hoppas att BM är bra!! Det kanske känns mer verkligt när man varit där
  • Amie
    michimichi skrev 2014-04-26 13:40:52 följande:
    Idag har jag fått se min lill*. Var på gynakuten pga blödning, men den var bara ytlig på livmodertappen. Fick göra ett vul trots hon inte var säker om man kunde se något i V6+2, men jodå! Hjärtat tickade på! :D

Åh vilken underbar känsla!!!