Första barnet, december 2014
Mår illa och känner mig totalt febrig och har huvuvärk
På det så har jag deadline på ett arbete, good luck säger jag bara
Jag som gnäller över yrseln, illamåendet och molvärken xD
Mår illa och känner mig totalt febrig och har huvuvärk
På det så har jag deadline på ett arbete, good luck säger jag bara
i vilken vecka brukar man göra första ultraljudet?
Bara jag som är känslig?
Liksom älskar alla som pratar med mig, alltså de som jag känner. Typ ååå tack för att ni finns.
Fast tidigare idag var jag så ledsen att jag nästan grät.
Jag och sambon var och klämde på barnvagnar idag hihi. Båda två fastnade för Emmaljunga Super Nitro så det blir nog den som det lutar nu :) men det är ju låååång tid kvar så vi får väl se. Vill att tiden ska gå i raketfart nu till december! eller åtminstone till vecka 12 till ultraljudet. Åh.
Jag och sambon var och klämde på barnvagnar idag hihi. Båda två fastnade för Emmaljunga Super Nitro så det blir nog den som det lutar nu :) men det är ju låååång tid kvar så vi får väl se. Vill att tiden ska gå i raketfart nu till december! eller åtminstone till vecka 12 till ultraljudet. Åh.
Hej, jag vill gärna vara med här :) Stockholm, 33 år, 28/12. Det tog mig ett par dagar att läsa genom hela tråden, kul med så många här som ska ha barn i dec. Lite overkligt fortfarande att vi ska ha barn. Fast vi fick vänta ett helt år innan vi lyckades, första försöket på pergo så jag är verkligen glad att den eviga väntan är över..
Hej, jag skriver kort för jag behöver sova, vill bara hälsa att jag också (om allt går väl) ska ha mitt första barn i December 2014.
Jag är 39 år, bor i Sollentuna kommun (ganska nära pendeltåget), och vistas även ganska mycket i Göteborgstrakten.