• Anonym (Nyfiken flickvän)

Bi-killar, vem suger bäst?

Enligt er erfarenhet - är det stor skillnad på hur killar/tjejer suger? 

Min pojkvän, som haft en pojkvän innan, säger att jag suger bättre än killen men jag tror tyvärr inte på honom. Killar borde väl ändå veta bättre vad de vill ha, och alltså vad de ger?! 

Så min fråga är - ger killar bättre oralsex än tjejer? 

Bi-tjejer får också självklart svara :)

• Svar på tråden Bi-killar, vem suger bäst?
  • Långbenopluto

Men snälla nån

Du kan ju inte jämföra män/kvinnor så. Det finns ju en del kvinnor som suger superbra och en del jättedåligt... samma sak med männen!

Korpen skrev 2014-04-18 10:34:51 följande:
    Men snälla nån Du kan ju inte jämföra män/kvinnor så. Det finns ju en del kvinnor som suger superbra och en del jättedåligt... samma sak med männen!

Herregud, jag visste att en sån person som du skulle kommentera. Trodde bara inte det skulle gå så fort.
  • Anonym (Tvärsäker jävel)

Jag är ganska övertygad om att det är mindre vanligt att killar ger riktigt dåliga avsugningar, t.ex. med tandskrap.

Anonym (Tvärsäker jävel) skrev 2014-04-18 13:41:48 följande:
    Jag är ganska övertygad om att det är mindre vanligt att killar ger riktigt dåliga avsugningar, t.ex. med tandskrap.

Kan också tänka mig det, för tjejer fattar nog inte hur ont det gör och hur obehagligt det är
  • Anonym (Olof)
    Anonym (Nyfiken flickvän) skrev 2014-04-18 09:31:37 följande:

Enligt er erfarenhet - är det stor skillnad på hur killar/tjejer suger? 

Min pojkvän, som haft en pojkvän innan, säger att jag suger bättre än killen men jag tror tyvärr inte på honom. Killar borde väl ändå veta bättre vad de vill ha, och alltså vad de ger?! 

Så min fråga är - ger killar bättre oralsex än tjejer? 

Bi-tjejer får också självklart svara :)

Det beror helt på.

Har haft himmelska avsugningar av män. Och trodde att män var bättre på det, för de liksom vet hur det ska va. Men min nuvarande flickvän är en jävel på att suga. Och jag är i himlen varje gång hon sätter igång.
  • Anonym (Bosse)

Tjejer suger bäst för de river inte med skägget. Sen tycker jag att kyssa en man är lite som att ha oralsex med en kvinna, skägget sticks. Misstänker att kvinnor som tänder på skäggiga män innerst inne är lesbiska.

• Anonym (Bosse)

Kan ju också vara så att lesbiska innerst inne tänder på tomten t.ex.

• Kattpappa08

Det är kanske sugteknisk erfarenhet och lyhördhet som avgör hur pass duktig någon är på att suga-inte vilket kön man tillhör?

• Forrest
    Kattpappa08 skrev 2014-04-28 14:20:22 följande:
    Det är kanske sugteknisk erfarenhet och lyhördhet som avgör hur pass duktig någon är på att suga-inte vilket kön man tillhör?
    :) så sant,.,.,.
  • gaymarrige

är ju inte bi men haft några tjejer som sugit av mig och det har varit värdelöst. dels kan det vara för att vi bägge var och unga och oerfarna och att jag faktiskt inte tände på det för att det var en tjej men jag är rätt övertygad om att killar är bättre på att suga.

Svar på tråden Bi-killar, vem suger bäst?