• Anonym (Nyfiken flickvän)

Bi-killar, vem suger bäst?

Enligt er erfarenhet - är det stor skillnad på hur killar/tjejer suger? 

Min pojkvän, som haft en pojkvän innan, säger att jag suger bättre än killen men jag tror tyvärr inte på honom. Killar borde väl ändå veta bättre vad de vill ha, och alltså vad de ger?! 

Så min fråga är - ger killar bättre oralsex än tjejer? 

Bi-tjejer får också självklart svara :)

• Svar på tråden Bi-killar, vem suger bäst?
  • Jack D

En bra avsugning bottnar alltid i att den som ger oralsex verkligen gillar att använda sin mun! Ibland tänder jag till lite extra och faller in i beundran och ren vördnad över den Man jag just ger oralsex, då händer det grejer! Min mun uttrycker så mycket kärlek, lust, värme, djup och intensitet att ingen Man kan undvika att uppleva en uråldrig, primitiv & äkta avsugning! Ibland bara suger jag av dem för att jag brukar göra det. Då är det inget bra alls.

Jack D
  • Anonym (bikillen som egentligen är hetro)

Det beror ju mycket på erfarenheten av den som utför oralsexet, visst killar kanske vet var det är känsligast eftersom vi själv har en kuk, men en tjej kan ju lära sig var det är känsligt efterhand,min personliga erfarenhet är att det beror på vad den personen du suger av tänder på och hur mycket du blötlägger kuken, mycket saliv ska det va så kuken blir riktigt blöt.håller med om att det beror på avsugaren, gillar avsugaren att suga så märks det med en gång och blir då mycket skönare änav en spmgör det bara för att den andre ber om det, hoppas svaret ger lite vetskap :)

• Paino

De killarna jag träffat var inte så bra tyvärr. Tjejerna var mer sensuella, mjukare. Ungefär som jag själv när jag suger kuk ;)

• Sund

Jag älskar att suga kuk,skulle gärna göra det varje dag om det va möjligt. Och bli avsugen av en man är så skönt. 

• Gung Ho
    Anonym (Nyfiken flickvän) skrev 2014-04-18 09:31:37 följande:

Enligt er erfarenhet - är det stor skillnad på hur killar/tjejer suger? 

Min pojkvän, som haft en pojkvän innan, säger att jag suger bättre än killen men jag tror tyvärr inte på honom. Killar borde väl ändå veta bättre vad de vill ha, och alltså vad de ger?! 

Så min fråga är - ger killar bättre oralsex än tjejer? 

Bi-tjejer får också självklart svara :)

Har fått de bästa avsugningarna av tjejer...
  • Anonym (daniel)

Svårt att säga. Den bästa avsugningen jag har fått var från en kvinnlig porrskådis med enligt sig själv extremt mycket erfarenhet av att suga. De nästbästa var från en äldre hetero-man som knappt hade sugit alls innan. Så jag kan inte välja. Fast jag tror att killar är bättre från början, en kille som aldrig har sugit av någon förr är bättre än en tjej som gjort det några få gånger.

Men när det kommer till att runka så är det ingen match, där vinner männen utan tvekan.

• Anonym (Nyfiken flickvän)

Kul att se hur olika det kan vara :)

• Anonym (Bi-kille)

De män jag sugit av, säger att det är den skönaste avsugningen dom fått. Jag har inga som helst kräkreflexer, utan klarar galant ända ner till kukroten på de jag haft. De jag fått av män/kvinnor är det nog en tjej som gjort det skönaste. Vi låg inte i en 69:a, utan hon bara gav mig den skönaste och mest oväntade avsugning jag varit med om. Det spela säkert in.

• Anonym (Bi-kille)

Min fru är helt värdelös på att suga. Det säger jag självklart inte till henne, utan tänker tyst. Hon gillar det inte. De män som suger mig, gör det mycket bättre och skönare. Lyckos er män som har kvinnor som suger skönt.

• Anonym (Mr Prefect)
    Anonym (Nyfiken flickvän) skrev 2014-04-18 12:28:02 följande:

Herregud, jag visste att en sån person som du skulle kommentera. Trodde bara inte det skulle gå så fort.
    Fast han/hon har ju rätt!!

Jag som bi tycker också att det är helt olika upplevelser.. Bara att det är en man gör att det känns annorlunda.. Mellan män kommer det lätt en dominansaspekt, där den som suger är undergiven. Det blir ännu starkare om ngn sätter på den andra.. ;)
Svar på tråden Bi-killar, vem suger bäst?