• Tiriyaki

    Vad tycker ni om att köpa sex?

    Jag är en kille på 27 år som aldrig haft en tjej och har endast haft sex en gång och det var för fem år sedan nu. Det var med en tjej som var 14 när jag var 22 och hittade henne på internet, jag vet att jag var desperat då. Problemet är att jag är totalt ointressant i tjejers ögon på grund av hur jag ser ut och nu har min sexuella frustration börjat gå överstyr och har funderat på att köpa sex för att få bort den värsta frustrationen iallafall tillfälligt för har börjat må sjukt dåligt nu.

    Åsikter om detta? Jag känner att jag behöver knulla och det är nu.

  • Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?
  • Anonym (avrådan)

    Nja.
    Enligt mig är kvinnor precis lika intressearde av sex, lika kåta, lika osäkra på sig själv, lika intresserade av one night stands eller inte, lika svårt att få tag på partner om dom anses oattraktiva etc.

    Att det skulle vara stora skillnader på såna saker tror jag mest är kulturella ideer (som är skapade för att gynna det kvinnliga könet ;)
    Det är ju klart det är mycket bekvämt för kvinnor om samhället anser att killar är dom som ska jaga tjejer och tjejerna är dom som alltid blir uppraggade och kan välja att säga ja eller nej, och killar är de som ständigt ska vara kåta och vilja hoppa isäng. 
    Jag brukar vända på det :)

    En man kan känna sig precis lika tom och utnyttjad som en kvinna, om tjejen bara vill ha sex med en slit och släng mentalitet. Eller om man gått med på att ha sex för att kvinnan vart så påstridig, trots att man egentligen inte tyckt det känns rätt. Men det är en liten annan diskussion.

    Såklart finns det kvinnor som pågrund av att de anses helt oattraktiva i omvärldens ögon upplever att ingen vill ha dom.

  • Stefan46

    Jag har aldrig köpt sexuella tjänster av någon och kommer aldrig att göra det heller. Jag är singel sedan 3år tillbaka och längtar extremt mycket efter sex och närhet, men jag skulle aldrig betala dyra pengar för något som egentligen ska vara gratis.
    Så länge det finns män som betalar för detta så kommer det att finnas tjejer som ställer upp på det, och dessa tjejer gör det knappast för njutningens skull utan för pengarna. Tjejerna gillar förhoppningsvis sex, men det är ingen känsla med i spelet.
    Det är bättre att försöka att finna någon kvinna som man tycker om, någon man kan få ha återkommande sex med, där båda njuter och utvecklar det sexuella tillsammans.

  • Anonym (fkk-artemis.de)
    Stefan46 skrev 2014-07-30 12:20:38 följande:

    Jag har aldrig köpt sexuella tjänster av någon och kommer aldrig att göra det heller. Jag är singel sedan 3år tillbaka och längtar extremt mycket efter sex och närhet, men jag skulle aldrig betala dyra pengar för något som egentligen ska vara gratis.
    Så länge det finns män som betalar för detta så kommer det att finnas tjejer som ställer upp på det, och dessa tjejer gör det knappast för njutningens skull utan för pengarna. Tjejerna gillar förhoppningsvis sex, men det är ingen känsla med i spelet.
    Det är bättre att försöka att finna någon kvinna som man tycker om, någon man kan få ha återkommande sex med, där båda njuter och utvecklar det sexuella tillsammans.


    Känns faktiskt lite som att du är en patetisk liten stackare som sätter kvinnor på pedestal. Du bör nog ändra din attityd lite grann och utgå från att kvinnor vill ha roligt och bli lite uppmärksammade. Snålheten lyser igenom hela inlägget. Du förstår väl att det liksom inte är okej och hålla på att dela restaurangnotor och taxinotor i början av ett förhållande alt krogragg, då du riskerar att uppfattas som snål ?
  • Stefan46
    Anonym (fkk-artemis.de) skrev 2014-07-30 13:22:15 följande:
    Känns faktiskt lite som att du är en patetisk liten stackare som sätter kvinnor på pedestal. Du bör nog ändra din attityd lite grann och utgå från att kvinnor vill ha roligt och bli lite uppmärksammade. Snålheten lyser igenom hela inlägget. Du förstår väl att det liksom inte är okej och hålla på att dela restaurangnotor och taxinotor i början av ett förhållande alt krogragg, då du riskerar att uppfattas som snål ?
    Men herregud, undrar vem som är patetisk här med detta uttalande? Bara för att jag är en man som av olika skäl inte köper sexuella tjänster av kvinnor så betyder väl knappast det att jag sätter kvinnorna på pidestal och att jag skulle betraktas som snål för det?

    Snålhet har absolut inte med saken att göra, det handlar om moral, etik samt om rätt och fel och personliga värderingar. Jag har heller inte nedvärderat varken kvinnorna som säljer sexuella tjänster, eller männen som köper det, det får stå helt för dem som sysslar med det. Men ditt sätt att argumentera får mig att tro att du är en av alla dessa män som faktiskt köper sex, och du verkar dessutom ha en rätt snevriden bild av kvinnan.

    Kvinnor vill absolut ha kul och de behöver absolut ha uppmärksamhet, precis som vi män gör, men dessa två faktorer kan de få utan att sälja sex.

  • BengtH
    Stefan46 skrev 2014-07-30 13:51:07 följande:
    Snålhet har absolut inte med saken att göra, det handlar om moral, etik samt om rätt och fel och personliga värderingar. 
    Sex är mycket mer än penetrationen. För mig handlar det om attraktion och den går inte att köpa. Sex vill jag ha med någon jag känner,  med nån som gillar mig inte med nån anonym 23 åring från Rumänien som bara är ute efter min plånbok.
  • Stefan46
    BengtH skrev 2014-07-30 19:53:36 följande:
    Sex är mycket mer än penetrationen. För mig handlar det om attraktion och den går inte att köpa. Sex vill jag ha med någon jag känner,  med nån som gillar mig inte med nån anonym 23 åring från Rumänien som bara är ute efter min plånbok.
    Tack!!! :)
  • Tiriyaki86
    Bongokongo skrev 2014-07-30 14:31:54 följande:

    Om du är i Stockholm något finns det kanonfina silikonbrudar för småpengar.


    Vart då? Dom jag har sett är väldigt dyra.

    Fan vad jag är sugen på att göra det igen faktiskt. Men jävlar vad dyrt det är, får inte göra det till en vana.
  • manolito

    Helt OK. Om du är sexuellt frustrerad så tycker jag du ska överväga att gå till bordell. Har du tur och träffar en gjädjeflicka som allt stämmer med så kommer sexet att vara bra, befriande samt vederkvickande för både kropp och själ. Kan nämnas att det är helt lagligt i de flesta länder i vår närhet, så undvik Sverige för denna typ av aktivitet.

  • BengtH
    manolito skrev 2014-07-30 23:12:45 följande:

    Helt OK. Om du är sexuellt frustrerad så tycker jag du ska överväga att gå till bordell. Har du tur och träffar en gjädjeflicka som allt stämmer med så kommer sexet att vara bra, befriande samt vederkvickande för både kropp och själ. Kan nämnas att det är helt lagligt i de flesta länder i vår närhet, så undvik Sverige för denna typ av aktivitet.


    Vederkvickande är det säkert för vissa skrupelfria herrar. Man måste nog vara rätt hårdhudad för att överhuvudtaget kunna befinna sig på en bordell.

    Jag skulle definitivt inte må bra efteråt. Jag skulle känna ett tomrum, både mentalt och i plånboken.
  • Anonym (I Sverige får man inte köpa sex)
    Tiriyaki skrev 2014-04-20 09:21:09 följande:

    Jag är en kille på 27 år som aldrig haft en tjej och har endast haft sex en gång och det var för fem år sedan nu. Det var med en tjej som var 14 när jag var 22 och hittade henne på internet, jag vet att jag var desperat då. Problemet är att jag är totalt ointressant i tjejers ögon på grund av hur jag ser ut och nu har min sexuella frustration börjat gå överstyr och har funderat på att köpa sex för att få bort den värsta frustrationen iallafall tillfälligt för har börjat må sjukt dåligt nu.

    Åsikter om detta? Jag känner att jag behöver knulla och det är nu.


    Börja med att runka för att sänka lite lustet. Man får ej köpa sex i Sverige ! 
    Kolla gärna denna lokaltidning som kom i veckan
    epaper.mitti.se/edoris
  • BengtH
    Anonym (I Sverige får man inte köpa sex) skrev 2014-07-31 09:00:26 följande:
    Börja med att runka för att sänka lite lustet. Man får ej köpa sex i Sverige ! 
    Kolla gärna denna lokaltidning som kom i veckan
    epaper.mitti.se/edoris
    Om TS bor i Skåne har han blott nån timmes resväg över till Danmark, där är det bara att göka på helt lagligt. Dock lär hans plånbok krympa drastiskt om han gör det till en vana. Bäst är att vara högavlönad affärsresenär. Har man åtminstone 50k i månadslön så kan man ju åka en gång i månaden iaf.

    Köpesex är egentligen en klassfråga. Utbudet i Sverige lär vara skralt. Överviktiga tanter som tror att de är guds gåva till männen erbjuder sina tjänster till fantasipriser. Dessutom riskerar man åtal.

    Om jag skulle köpa sex, skulle jag nog satsa på en liten roadtrip till kontinenten, plocka upp en tjej längs motorvägen, de lär vara billiga.
  • Tiriyaki86

    Jag bor tyvärr långt ifrån Danmark så det är mycket billigare för mig att köpa sex av någon i Sverige än att resa till ett annat land + övernatta på hotell och sånt.

    Jag har faktiskt blivit sugen på mer. Men som ni säger så är det inte värt att göra det för ofta, även fast jag skulle vilja. Tyvärr vill ingen ha sex med mig gratis så det får bli någon gång i halvåret eller nåt.

  • Anonym (man 39)

    Det är ju olagligt här i Sverige och jag tycker det är synd i vissa fall. Det finns tjejer som verkar tycka det är okej att sälja sex. Om de inte tar skada eller på annat sätt far illa över det,så tycker jag de borde få det. Det finns många män idag som har svårt att få till det med en tjej/kvinna. Det tråkiga är om tjejerna har en hallick som bestämmer över dem osv.. Då är det inte okej tycker jag

  • Tiriyaki86

    Efter att ha analyserat mitt sexköp i en vecka så har jag insett att det inte gav mig särskilt mycket. Man kände att hon egentligen inte var med och det var noll känslor inblandat.

    Ganska meningslöst egentligen.

  • Tiriyaki86

    Nu är det nästan ett år sedan jag hade sex med den där eskorttjejen. Börjar verkligen bli sugen på att få känna lite närhet men det går verkligen inte på annat sätt för mig Gråter

    Samtidigt är det sjukt dyrt i Sverige. Vet fan inte vad jag ska göra....

  • BengtH
    Tiriyaki86 skrev 2015-04-19 22:49:22 följande:

    Nu är det nästan ett år sedan jag hade sex med den där eskorttjejen. Börjar verkligen bli sugen på att få känna lite närhet men det går verkligen inte på annat sätt för mig Gråter

    Samtidigt är det sjukt dyrt i Sverige. Vet fan inte vad jag ska göra....


    Åk till Tyskland och göka på flatrate-bordell. Man får knulla hur mycket man vill för 99?. Visserligen trötta undernärda rumänskor men billigt är det. (Har aldrig prövat själv)
  • BengtH
    Tiriyaki86 skrev 2014-08-02 23:36:16 följande:

    Efter att ha analyserat mitt sexköp i en vecka så har jag insett att det inte gav mig särskilt mycket. Man kände att hon egentligen inte var med och det var noll känslor inblandat.

    Ganska meningslöst egentligen.


    Kunde tänka mig det. Meningslöst att gnida hud med någon och betala 3000kr för det. Hämta hem en tjej från Thailand eller Filipinerna istället. Det kostar att åka dit, men då kanske du hittar nån du kan ha ett förhållande med istället för att slösa pengar på en eskorttjej med noll känslor för dig.
  • Anonym (1sam)
    BengtH skrev 2014-07-30 19:53:36 följande:
    Sex är mycket mer än penetrationen. För mig handlar det om attraktion och den går inte att köpa. Sex vill jag ha med någon jag känner,  med nån som gillar mig inte med nån anonym 23 åring från Rumänien som bara är ute efter min plånbok.
    Exakt, man vill känna sig åtrådd och få intimitet med någon som är tillförlitlig, äkta, ärlig och lidelsefull utan att behöva känna tidspress. Inte med någon som vill få det överstökat och utnyttjar ekonomiskt. 

    Sex och kyssar eller utbyte av kroppsvätskor går hand i hand i min värld, men köper man sex måste man skydda sig och då känns det ganska poänglöst med sex. Kyssar och ömsesidig åtrå eller ingenting alls för min del. 

Svar på tråden Vad tycker ni om att köpa sex?