ni som har bf augusti och september 2014 se hit!
Får man hoppa in här? Jag har en dotter född 2012. Bf i Augusti
Jag har vid båda graviditeterna blivit andfådd nästan innan jag visste att jag var gravid, fastän jag inte var så otränad sist.
Får man hoppa in här? Jag har en dotter född 2012. Bf i Augusti
Jag har vid båda graviditeterna blivit andfådd nästan innan jag visste att jag var gravid, fastän jag inte var så otränad sist.
Jag har gått upp cirka 15kg.Kommer nog landa på 20 kg som jag gjorde förra gången.Då var jag duktigare med att träna, nu rör jag nästan inte på mig + äter godis varje dag.
Nu börjar det närma sig. Hur förbereder ni er? Har ni några bra tips? Speciellt tips om avslappning och hur man ska kunna hantera smärtan
Min förra förlossning slutade i kejsarsnitt, edan slutade fungera och jag hade ourhärdligt ont i flera timmar. Hur ska man kunna hantera smärtan bättre denna gång? Och jag har ingen aning om hur ont krystandet gör
Vi vill inte bestämma namn innan vi har sett barnet, men har pratat om lite olika namn, inte helt lätt att vara överens.
Barnet får inget eget rum. Vi har en hel del kvar att fixa så det får gärna vänta lite till. Vecka 35 nu,
Jag har också gått upp cirka 18 kg, räknar med ett par till....
Ni som har äldre barn, har inte ni också jobbigt med tålamodet med dem nu när ni är gravida. Har en vild 1,5åring som jag har svårt att springa ikapp. Man är ju inte så smidig nu.
Jag gick knappt ner av amningen heller. alla sa att det är så bra att amma, kilona rasar. Jag fick lov att gå många långa promenader för att gå ner lite, tyvärr inte allt som jag gick upp
Å, det där med järntabletter är ju jättesvårt, måste vara 2 timmar före el efter måltid.... Glömmer ofta.
Jag hade svårt att gå ner mammakilona förra gången och lyckades inte tills jag blev gravid igen, så jag kommer ha mycket att gå ner sen,,, mindre kul
Hur går det för alla? Någon som har hunnit få barn än?
Jag har v fått min bebis den 30 juli. Det vart ingen augusti bebis. Förlossningen gick fort som bara den. Jag fick värkar klockan halv 8 på morgonen åkte in kl 12 och hon föddes kl 3. Läkarna var chockade över hur fort det gick. Använde inge lustgas eller annan smärtstillande. Testade lustgasen vid en värk och det var hemskt tyckte jag.
9 aug föddes vår lilla tjej som var beräknad till 25e.
Någon mer som gått över tiden nu, jag är på plus 2 dagar
Ja, för mig är det också väntat eftersom första gick över med 7 dagar.
vår "lille" pojk kom i onsdags på +6.
56cm lång och 4830gr
I tisdags kom vår dotter
I torsdags förmiddag ( på bf enligt rul) kom våran dotter :) namnlös än så länge.
Replica- du kan ju beställa och prova hem kanske?:)
Jag köpte min på Twilfit men måste nog köpa en ny då brösten exploderade till idag.. har oxå stora bröst sen en bröstförstoring.
Grattis roja22!!
Alla mår bra? Det gick bra? ð???
Ja det där kommer man nog inte undan.men brukar ju gå över ganska fort. :)