• Glamma

BF december 2014 - göteborg

Hej tjejer! Så kul att hitta er här!

29 år o bor i centrum, väntar första barnet m BF 19/12. Var på RUL o fick veta att det blir en liten tjej : )

I början var jag hur trött som helst och kände mig rätt deppig, nu är jag piggare men har fått ont av foglossning : / 
    Ska träffa BM på fredag o hoppas på lite tips, har ni provat de bältena man kan ha för ont i fog? 

• Glamma

tack för tips Sillavi, var någonstans i stan gjorde du akupunktur, nått ställe som du kan rekommendera? kan också få ont i magen ibland, men det känns inte speciellt farligt. är säkert ingen fara m dig men ibland känns det skönt o ringa o dubbelkolla m BM? 

jag känner rörelser varje dag, det började som "muller" i magen (var till en början osäker på vad som var vad i magen) och nu känner jag sparkar, speciellt när jag vilar o är stilla. håller tummarna för att du snart också känner nått nicopej

• Glamma

tack Sillavi! hur mår du idag, hur är det med det onda i magen? 

• Glamma

skönt, grattis!

mår bra men känner mig rätt sliten generellt (förutom foglossningen). 

jag jobbar, känns så segt o är mer omotiverad än någonsin, men man har väl kanske också fått ett annat fokus : ) du då? 

• Glamma

precis, man får försöka ta på sig lite fina kläder o peppa upp sig! gått drygt 50 % för mig med, känns som en evighet tills det är dags! hoppas det går snabbt... 

vi har snackat om ett par namn men vågar inte riktigt heller ta ut nått i förskott 

• Glamma

grattis nicopej! visst är det en skön o häftig känsla!
    kul att vi har samma BF 19/12 : )

börjar också känna mig större, har köpt en del fina tunikor o klänningar på vilabutiken i nordstan o på deras webbshop. 

hoppas ni alla mår bra! 

• Glamma

hej alla! snart är det helg : ) känns så skönt!
    vi har kollat på britax och brio, ska köpa nått paket av dessa märken som har alla delar som behövs, men det är absolut en djungel! 

hoppas ni mår bra alla, jag har foglossning och det är lite kämpigt ibland men tiden tickar ju på, går in i v. 24 idag : ) 

• Glamma

helgen blir vila o hemmamys, så härligt

kan hantera det någorlunda bra, försöker ta det lugnt så gott det går. vill gärna röra mig o gå men kan inte vara speciellt aktiv alls, vilket känns ovant då man är van vid att det mesta blir bättre av just motion. 

sillavi hoppas du snart mår bättre o att akupunkturen kan hjälpa!

önskar er alla en fin helg! 

• Glamma

hej tjejer!

fredag igen, underbart : )
    hoppas ni alla mår bra idag! 

• Glamma

hej alla! usch ni som haft det så tufft på sistone, hoppas allt blir bättre för er!
    jag mår helt ok, halsbränna o lite foglossning bara men känner mig lugnare o gladare rent psykiskt, vilket är så härligt! var rätt nojig o labil i början så det är skönt att de hormonerna börjar skramla på plats så man känner sig mer harmonisk. 

snart helg, veckorna går snabbt nu, går in i v. 28 imorgon fredag! 

• Glamma

hej på er!

har inte varit inloggad på ett tag, hoppas ni mår bra hela gänget! går in i v. 32 imorgon fredag, tiden går snabbt men börjar kännas lite kämpigare i kroppen. 

hoppfull84,fy jag blir helt paff, skickar en stor kram till dig! förstår att det känns jobbigt, så himla tråkigt att de kan göra så. 

håller alla tummar för dig o den lille! 
    Hjärta

Svar på tråden BF december 2014 - göteborg