Inlägg från: Anders 386 |Visa alla inlägg
  • Anders 386

we.vibe

Lite sugen att testa...  Har testat "dolfinger" tidigare, med delvis gott resultat. Men den är så joxig att ha på. (sladd) Testat LELO:s kukring också, men den var för mesiga vibrationer, och lite skumt material som lätt blev "torrt". Och en kukring åker ju ut o in med kukens rörelser medan en We-vibe borde ligga emot hela tiden.. + g-punktsstimulans som borde göra susen.  Hmmm - något att tänka på..Obestämd  Blev riktigt sugen.. (För min partners skull, har svårt att tänka mig att den skulle tillföra något för egen del....)

• Anders 386
    Anonym (par) skrev 2014-04-23 13:09:06 följande:
    Tillför en hel del till mannen också, bara så du vet ;)
    Bara det inte tillför för mycket...  Brukar ha svårt att hålla inne med satsen..  Men man får väl ta det lugnt och låta We-vibe göra jobbet..  Skrattande
  • Anders 386
    Anonym (par) skrev 2014-04-23 14:13:43 följande:
    Det hinner gå för henne snabbare än dig med we-vibe, så har det blivit här iaf ;)
    Ser lite bökigt ut att få den på plats, men det kanske funkar bra? Har sett lite klagomål tidigare på att den inte sitter kvar så bra under samlaget? Synpunkter?
    Lite trött på att investera i dyra leksaker som inte kommer till användning, bra att få veta så mycket som möjligt innan man investerar. Glad
  • Anders 386
    UniqueSnowflake skrev 2014-04-24 14:53:10 följande:
    Varför låter hela denna tråd som reklam?
    Håller med, är lite misstänksam mot dom inlägg som specar var den kan inhandlas. Varenda sexbutik på nätet har den....  och i vissa fall låter det nästan lite för bra...   "Sexleksaker Yes" känns tex lite misstänkt....
  • Anders 386
    Anonym (Ny) skrev 2014-04-24 15:23:44 följande:
    Profilen startades idag vid 14-tiden.
    Då kan vi nog dra slutsatsen att det handlar om reklam och alltså inte är att lita på..  Lite trist när det kommer in sånt här skit i trådarna... Rynkar på näsan
  • Anders 386

Har nu äntligen köpt en We vibe 4. Men glädjen blev inte långvarig. Den surrar i en dryg minut och sen stänger den av sig själv. Likadant varje gång. Upptäckte det innan den kom till användning "på riktigt" (Och ja, den är fulladdad.) Mailat företaget där jag köpte den, blir väl en massa krångel med retur. Tycker det är skit att inte grejerna testas innan dom skickas från fabriken i Kina.Skrikandes
    Men det är ju inte säljarens fel.
    Återkommer här senare när den är testad, men det lär väl ta nån vecka...

• Anders 386

Testade we vibe 4 för första gången igår. Funkade inte så bra, men vi ska testa igen, tror att man behöver vänja sig lite. Det blir alltid lite stök med apparater i sexlivet, jag fick lite dålig fart på kuken, har väl lite svårt med ljudet. Mitt i akten kom det konstiga "slörp-ljud" som gjorde att vi började skratta båda tvåSkrattande, då var det kört o vi fortsatte sexet på annat sätt. Men vi ska testa mer, min fru tyckte om vibrationerna. Återkommer med ytterligare rapport när vi testat fler gånger. Vi är ganska ovana vid vibrerande leksaker, har lite svårt för när det låter. Men den låter ändå inte speciellt högt jämfört med många andra leksaker. 

• Anders 386

Har nu försökt testa med We-vibe ett par gånger. Men jag måste erkänna att den verkar inte funka för oss. Sitter inte kvar där den ska. Känns bökigt att hålla på med den öht. Det var dyra lärpengar - men hade jag inte köpt den så hade jag fått dö nyfiken, så jag ångrar väl inte direkt köpet....  
    Bästa sättet att ge min fru orgasm är fortfarande en kombination av klassisk dildo, fingrar o tunga. 
    Men nu är jag lite sugen på att köpa en magic wand o testa på henne. Skam den som ger sig, här är det bara att testa nya grejer...   Skrattande Kul med lite leksaker, det blir iaf lite omväxling och roligt att experimentera.

Svar på tråden we.vibe