• Amb86

Gifta sig två veckor innan bf?

Jag och min sambo har planerat detta bröllopet ett tag nu men det datum som är mest aktuellt är två veckor innan bf.. Jag har ett barn sen tidigare och gick över 10 dagar med henne. Vad tror ni det borde väl inte vara några problem ? Hjälp!

• Svar på tråden Gifta sig två veckor innan bf?
  • Amb86

Ja vi ska gifta oss borgerligt och sen bara ha middag så själva bröllopet i sig kommer inte kosta en förmögenhet. Jag har inga problem med att gifta mig höggravid då vigseln tar fem minuter och jag har inga större krämpor heller, jag vill bara inte vänta heller för tanken har alltid varit att vi ska gifta oss innan barn nummer två men nu blev jag gravid snabbare än vad någon av oss hade kunnat tro. Vi får väl hoppas på det bästa !

• Amb86

Jo jag vet . 45 personer är bjudna och vi kommer ha det i min pappas trädgård . Det blir buffé som vi själv kommer fixa och beställd tårta. Så det är klart det hade varit tråkigt att ställa in efter all planering . Men man får väl ta det som det kommer !

• Amb86

Nej alla upplever allting olika jag har inga problem förutom att det är tiden som spelar in. Det handlar inte om att jag inte orkar och jag är säker på att min familj skulle förstå om jag skulle behöva föda , ganska konstigt annars .

• Amb86

Tack för era tips och råd men jag har nog bestämt mig verkar det som :)

• Amb86

Hahaha Gud vad rolig historia !!! Så underbart . Det är faktiskt både för att vi vill och för säkerhet för våra barns skull. Därför har vi valt att ha det litet och simpelt och inte lägga ner alldeles för mycket pengar på det eftersom vi egentligen vill göra det för vår och våra barns skull och inte för att ha någon brakfest. Vi har jättemycket hjälp ifrån våra familjer och därför blir det också hos min pappa så det känns skönt! Vi har väntat på detta så länge nu och har haft lite otur med ekonomin då jag blev arbetslös precis när jag blev gravid , men nu har vi äntligen sparat ihop tillräckligt så vi vill bara ha det gjort nu innan nummer två kommer ! Hur konstigt det än låter så är det inte fram stressat , allt är redan planerat och klart det har bara varit budgeten som har varit som den har varit !

Svar på tråden Gifta sig två veckor innan bf?