Inlägg från: Anonym (moralkärringar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (moralkärringar)

    Vad stör du dig mest på familjeliv? ;)

    Det som gör mig mest irriterad på fl är alla dessa människor som tror att de vet mest o bäst :s blir så förbannad, särskilt när de bara tycker att man ska slänga ut sin partner så fort han/hon särskilt när en HAN gör fel.

    Dessa moralkärringar vet ju for sure att din partner inte kommer att ändras Nähä du, den kommer bli värre.

    En till sak som gör mig förbannad är när ett ämne till exempel "mitt styvbarn går förre mig" kommer upp bland populäraste trådar så kommer det snart upp 100 sådana på listan. JÄTTETRÅKIGT!

    Uffff så vad gör dig röd på fl? Hahaha

  • Svar på tråden Vad stör du dig mest på familjeliv? ;)
  • Anonym (moralkärringar)

    Hahaha hahaha detta kommer bli roligt

  • Anonym (moralkärringar)
    Drottningen70 skrev 2014-04-23 15:31:37 följande:
    Folk som skriver väldigt dåligt.



    Måste bara fråga om du syftar på mig? ::p
  • Anonym (moralkärringar)
    Drottningen70 skrev 2014-04-23 15:32:54 följande:
    Du är bara ett exempel i mängden.



    Va du var bitter då? Hahaha jag har roligt iaf. Stick
  • Anonym (moralkärringar)
    nozpa skrev 2014-04-23 15:35:30 följande:
    Att när någon verkar ha det lite bättre än någon annan så ska det klankas ner, ifrågasättas och hittas fel. Undrar varför man har ett så stort behov av det?



    Jag håller med dig. Jag tror att det beror på att de flesta på fl är low class. Det är den bilden jag får av när jag inbillar mig en typiskt familjelivare iaf hahaha
  • Anonym (moralkärringar)
    AngelOfHarlem skrev 2014-04-23 15:38:41 följande:
    Folk som skriver dåligt och som är otrevliga.



    Låter logiskt ;)
  • Anonym (moralkärringar)

    Förstår inte varför folk stör sig på hur andra skriver just på fl. Det är knappt så att man skriver ett personligt brev? Jag lägger inte så mycket energi på att stavning o sådant när jag skriver här (tänkte egentligen skriva "sånt" iatäl för sådant men måste ju bevisa att jag kan skriva)

  • Anonym (moralkärringar)
    LinneaJosie skrev 2014-04-23 15:43:53 följande:
    Så...TS, du ställde en fråga till drottningen, hon svarade, och du ber henne sticka? Vilken tur att du är här och sprider god stämning istället för moraltanterna



    A men lägg av ni kan väl ändå inte mena allvar? Hon var ju spydig först o tyckte dessutom att jag hade för stora för om tråden. Ja hon lät bitter
  • Anonym (moralkärringar)
    Drottningen70 skrev 2014-04-23 15:48:41 följande:
    Anser du, att du själv tillhör de högre klasserna?



    Anser du det? Och ja det tycker jag att jag gör :) men höll er till ämne o undvik gärna att svara om ingenting stör er på fl????
  • Anonym (moralkärringar)
    AngelOfHarlem skrev 2014-04-23 15:50:25 följande:
    Fast för vissa kommer det sig naturligt att skriva väl utan en särskild ansträngning. För egen del skulle det krävas mer energi att skriva dåligt.



    Jag har bott i Sverige i 5 år (från Brasilien) och har därmed inget behov av att skriva perfekt svenska.
  • Anonym (moralkärringar)
    Anonym (anonym) skrev 2014-04-23 15:53:39 följande:
    kuktrådar



    Hahahahah ah hahaha jag dog lite. Visst är folk lite väl....kåta på fl? Fyfan ; p
  • Anonym (moralkärringar)
    Drottningen70 skrev 2014-04-23 15:54:15 följande:
    Ställde du en fråga till mig? Kan jag svara att utan att du känner dig sårad? Jag anser att jag tillhör medelklassen.

    Om jag förstår dig rätt så anser du alltså att du tillhör de högre samhällsklasserna? Hur definierar du det?



    För risk att tråden explodera i en annan riktning väljer jag att inte svara på frågor som inte hör hit :) höll dig till ämnet. Tack
  • Anonym (moralkärringar)
    LinneaJosie skrev 2014-04-23 15:55:05 följande:
    Alla som skriver/stavar illa, de som är onödigt aggressiva och otrevliga, de som benämner andra som "low class" samt alla rasister och antifeminister.

  • Anonym (moralkärringar)
    Drottningen70 skrev 2014-04-23 15:56:48 följande:
    Anser du TS, att "moral" är något dåligt?



    Att skrika LÄMNA istället för att ge råd är för mig ingen moral. Särskilt inte när person har gjort klart att de har småbarn.
  • Anonym (moralkärringar)
    ErnstHugo skrev 2014-04-23 16:01:41 följande:
    Folk som skriver otrevligheter de troligen inte skulle säga till någon irl. Ungefär som att säga "stick" till någon som uttrycker sin åsikt i en neutralt anda. Osympatiskt ton och allmän brist på hyfs med andra ord, det är irriterande.



    Jag hade kunnat säga det till Drottningen70 i verkligheten. Jag sa så till henne för att hon va otrevlig.
  • Anonym (moralkärringar)

    Jag stör mig på alla som stör sig på felstavningar. Person kanske har en sjukdom som gör att hen inte kan stava rätt? Då är det väl inte så schysst? Även om personen inte skull ha nån sjukdom utan bara har svårt för att stava så är det ju elakt att påpeka det? Jag menar det är väl ändå ingen som stavar fel med flit?

Svar på tråden Vad stör du dig mest på familjeliv? ;)