Inlägg från: Anonym (Ufy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ufy)

11 år och string?

Modernmom skrev 2014-04-24 13:47:27 följande:
    Jag tycker det var ALLDELES för tidigt och jag skulle aldrig köpa det åt min dotter vid den åldern.

Håller med. En elvaårig flicka behöver inte ha en obekväm tråd upp i häcken!
  • Anonym (Ufy)
    kakmonstret123 skrev 2014-04-24 19:57:48 följande:
    Du tycker alltså att man som 11-årig flicka kan vara sexig?

Du på en semester såg jag ett ryskt par som hade en ca fem, sex årigt barn. Det barnet ojade sig och gjorde sexiga poser med munnen, kroppen och häcken på stranden, det var så vidrigt att se. Jag förmodar att det var något mamman lärt barnet. Det var i alla fall sjukt att se. Alltså menar att den ryska översminkade i minimala bikinisar mamman var konstig som ens fick för sig tanken att lära ut.
  • Anonym (Ufy)
    Anonym (Ufy) skrev 2014-04-24 20:27:08 följande:
    Du på en semester såg jag ett ryskt par som hade en ca fem, sex årigt barn. Det barnet ojade sig och gjorde sexiga poser med munnen, kroppen och häcken på stranden, det var så vidrigt att se. Jag förmodar att det var något mamman lärt barnet. Det var i alla fall sjukt att se. Alltså menar att den ryska översminkade i minimala bikinisar mamman var konstig som ens fick för sig tanken att lära ut.

...fast "lära ut" hmm kommer ej på något bättre ordval. Tänker mer att de flesta mammor vill att barnen ska lea och bygga sandslott istället för att göra olustiga porr poser.
Svar på tråden 11 år och string?