Inlägg från: Radhuspinglan |Visa alla inlägg
  • Radhuspinglan

11 år och string?

Jag tycker att det är lite väl tidigt. Dock har jag för mig att jag fick mitt första par stringtrosor i ungefär samma ålder. Fast, ju mer jag tänker på det, så förstår jag inte varför jag ogillar tanken på att en liten elvaåring har string...? Det är ett plagg - under ett annat. Personligen tycker jag att hotpants är sexigare än string. ;)

• Radhuspinglan
    Tristan69 skrev 2014-04-24 19:07:30 följande:
    Instämmer med föregående talare. : )

Ja, men visst tusan är det sexigare? Rumpan blir finare, både med och utan byxor. - Det är ett bra alternativ till mormortrosorna (som åker in i röva fast de inte ska vara där), och string (som på riktigt ska sitta i skitan!?).
  • Radhuspinglan
    kivirush skrev 2014-04-24 19:22:26 följande:
    Jag använder string för att det är bekvämt och bra för att man slipper troskanter. Sexigt tycker jag inte att det är. Då är ett par hipsters snyggare. Jag skulle inte bry mig ifall min dotter skulle ha string. Inte hennes problem att andra moraliserar över ett klädesplagg.

Men, åh, hipsters menar jag ju!!!
  • Radhuspinglan
    Tristan69 skrev 2014-04-24 19:27:08 följande:
    Jag kan inte annat än att hålla med dig fullt ut. När får vi se hur snyggt det är i helkroppstråden? : )

Oh, den tråden har jag missat! Slänger man ut halvnakenbilder av sig själv där!? - Då är jag på! Länka! ;D
Svar på tråden 11 år och string?