• dinchey

11 år och string?

Tagga ner! Jag är tretton år (fyllde i feb) och använder string. Och nej jag ligger inte runt pga av mina trosor. Jag vart galen på vanliga trosor som ändå åkte halvt in mellan skinkorna så det vart skönast att dem satt still där. Så jag tror inte att 11 åringen börjat sälja sig nu för att hon har bekväma trosor.

• dinchey
    Anonym (tragiskt) skrev 2014-04-24 21:29:42 följande:
    Använder man hipsters eller boxer åker de inte halvt in mellan skinkorna.

Äsch det blir ett väck in med alla trosor så string är dem ändå sköna. Dessutom blir kanterna "upprullade" på vanliga trosor *ryser*.
  • dinchey
    Koppkaka skrev 2014-04-24 21:41:59 följande:
    Och vad fasen gör en trettonåring på familjeliv?

Jag hittade ingen åldersgräns?
  • dinchey
    Koppkaka skrev 2014-04-24 22:27:43 följande:
    Du borde inse din egen åldersgräns.

Åldern är en siffra. Psykisk utveckling däremot är en annan sak.
  • dinchey

Ni får absolut tro att jag troll:ar. Jag vet dock bäst själv och bryr mig inte om omogna vuxna :)

• dinchey
    Koppkaka skrev 2014-04-25 09:27:23 följande:
    Ja, för det är vi som är omogna

Ja precis det jag ville komma fram till! Duktig "vuxen" som fattade det :)
  • dinchey
    Koppkaka skrev 2014-04-25 10:22:42 följande:
    Hahaha, ja då är jag väl inskränkt och oerfaren då det svider verkligen att höra en främling säga så, aj aj aj. En trettonåring bör fortfarande inte hänga på familjeliv med allt jäkla skit som cirkulerar här. Det är inte direkt till för barn, vilket en trettonåring är. Men eftersom dinchey garanterat är sisådär runt 20-30 så är det nog igen lugnt.

Man får ta mer skit av lärare och jämnåriga än jag någonsin sett här på familjeliv.. Du koppkaka kan förklara för mig hur en i min ålder (13) ska skriva? Vänligen skriv en liten text så jag lär mig. Det är ju bra om jag lär mig hur jag ska skriva hädanefter utan att bli trollanklagad av dig, eller hur?
  • dinchey

koppkaka: slår vad om att dina tonåringar/blivande tonåringar sitter vid Instagram, FB, kik, flashback, twitter, blogg, Ask.fm mm. Gå in på ask.fm tex. så ser du vilken mobbning och uthängning det är där. Den sidan är som gjord för näthat. Jämför familjeliv och ask ser du skillnaden.

Svar på tråden 11 år och string?