• Koppkaka

11 år och string?

Ingen människa kan väl tycka stringtrosor är BEKVÄMT? Det var den jag körde med till mamma som fjortis också, att det var så bekväääämt. I helskotta heller, det var sjukt obekvämt. Enda anledningen att jag ville ha dom var för att aaaalla hade ju det.

• Koppkaka

En trettonåring är inte utvecklad vare sig psykiskt eller fysiskt, mer än ytterst lite :P

• Koppkaka

Hahaha, ja då är jag väl inskränkt och oerfaren då det svider verkligen att höra en främling säga så, aj aj aj.

En trettonåring bör fortfarande inte hänga på familjeliv med allt jäkla skit som cirkulerar här. Det är inte direkt till för barn, vilket en trettonåring är. Men eftersom dinchey garanterat är sisådär runt 20-30 så är det nog igen lugnt.

• Koppkaka

Just därför ska du inte hänga här.

Tja, en trettonåring använder sig inte av såna uttryck som du gör t ex. Du får skriva hur du vill men jag kommer aldrig tro på att du bara är tretton iallafall. Sen kan man ju fråga sig varför en på tretton ens skulle se något nöje i att hänga på ett föräldraforum som familjeliv överhuvudtaget? Vad får du ut av det?

• Koppkaka

Tycker ni att det är helt okej att 13-åringar hänger på familjeliv så fine, hoppas era egna barn gör det också då när dom är i den åldern och att dom får läsa allt skräp som finns här.

Det finns en heeeel del på youtube som det är 18-årsgräns på, på familjeliv finns ingen sån censur. Så det är ett uruselt exempel.

Nu får ni ha er diskussion för er själva. Jag har bättre saker för mig än att diskutera med barn och idioter

Svar på tråden 11 år och string?