Inlägg från: Anonym (mamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mamma)

11 år och string?

Hej, jag vet inte ens om detta är rätt kategori men ändå... jag har ett problem tror jag... Eller en fråga iallafall.. Min dotter är 11 år och har tjatat på mig väldigt länge nu att hon vill ha ett par stringtrosor, så för ett tag sen köpte jag de och nu är de det enda dom använder.. Hon får typ panik när de inte finns några rena till henne. Jag vet inte varför hon ville ha de men de kan bero på att jag bara använder string så hon kan ha  fått de från mig, så jag undrar om ni tycker de var fel att jag köpte ett par till henne för nu vill hon inte använda något annat.. 

• Svar på tråden 11 år och string?
  • Anonym (mamma)
    Anonym (string är bäst) skrev 2014-04-24 13:19:05 följande:
    Vad är frågeställningen? Om det är fel eller rätt? Jag vet massor av tjejer som tycker vanliga trosor åker upp på rumpan och är otrevliga att bära. Och därför använder string. Inget fel i det kan jag tycka. Och självklart gör hon som du gör. Har du string vill ju hon ha det också. Är ju ganska självklart. Sen är det ju upp till dig att värdera string och icke string. Varför bär du det?
    Jag använder string för att jag tycker de är skönt och sexigt..
  • Anonym (mamma)
    Anonym (Jumpera) skrev 2014-04-24 22:10:02 följande:

Varför använder du stringtrosor?:)
    Jag använder string för jag tycker de är skönt, snyggt och sexigt :)
  • Anonym (mamma)
    Anonym (Dumt) skrev 2014-05-31 18:02:07 följande:
    Du skulle aldrig ha köpt dem från första början!!!! Blir så jävla less på föräldrar som inte kan säga nej och sen sitter och klagar om deras problem! Släng dem och lär dig säga nej!
    Men hon älskar ju dom och om jag slänger dom så har hon ju inga trosor kvar... Trodde de inte skulle bli ett sådant problem...
Svar på tråden 11 år och string?