Inlägg från: Aniiee |Visa alla inlägg
  • Aniiee

Skryt lite!

Jag ville döpa tråden till "Imponera på mig!", efter den där andra tråden, men insåg att det skulle kunna vara förvirrande. 

Så.... eh.... SKRYT lite. Det är nyttigt! Får en att må bra. Och inte klanka ned på andras skryt. Vad som hellst får ni skryta om, från "bebis kan stå om jag håller i händerna" till "Jag hittade en ren diamant när jag grottklättrade".

Jag börjar: 

Jag tjänade 1000 guld på WoW under natten.
    Jag lyckades somna före 4 på morgonen
    Jag skrev om 40 sidor på min kokbok igår och ytterligare 17 idag
    Jag skrev 3 sidor på min sci-fibok idag

Dagen är ung, så jag hinner nog hitta mer att skryta om =P

I am no bird; and no net ensnares me: I am a free human being with an independent will. Charlotte Brontë
  • Svar på tråden Skryt lite!
  • Aniiee

Oj, vilken fart det blev här, plötsligt Solig

nightworker skrev 2014-04-27 12:42:09 följande:
    Jag sparar 5.000kr i månaden och ändå har jag pengar att röra mig med
    Jag har börjat med en övernyttig kost på sallad 
    Jag är bortskämt och har ingen större lust att resa längre (utomlands) jag har simmat med delfiner och valhajar
    Jag är lycklig varje dag, kanske inte hela dagen men varje dag
    Jag har ett jobb, i höst ska jag ha ett ännu bättre
    Det låter sjovt. 
    La Lola skrev 2014-04-27 12:43:41 följande:
    Jag har gått ner 13 kilo hittils utan nån större ansträngning.
    Oj, bra gjort!
    Ful Anka skrev 2014-04-27 12:44:24 följande:
    Jag har en stor och skön kuk.
    Sitter den på dig?
    Planta skrev 2014-04-27 12:47:52 följande:
    Lyckats vika den tvätt som låg. Hatar, verkligen Hatar att vika tvätt :)
    Ska man vika tvätten nu också? 
    Mli 014 skrev 2014-04-27 12:50:51 följande:
    Jag sjöng oplanerat på en begravningsceremoni igår och familjen blev mycket rörd.
    Vad bra! Eh... vad sorgligt.... Men bra!
    litengunnarolle skrev 2014-04-27 12:57:37 följande:

Jag har mycket pengar att röra mig med trots att jag är student.

Blev efterfrågad på det sommarjobb jag hade förra sommaren, så jag fick det igen.

Har bara vikarierat en gång än så länge i den här staden, men det gick så bra att de frågade efter mitt telefonnummer så de kunde ringa mig direkt istället för att gå via vikariepoolen.

Jag har en underbar pojkvän som just nu är och handlar fika bara så att vi ska kunna avnjuta det ute i solen på balkongen.

Låter bra, tycker jag!
    Grappa skrev 2014-04-27 12:59:18 följande:
    Härlig tråd Aniiee!
    Ja, jag tyckte att den kunde behövas här i dårhuset =P

Mli 014 skrev 2014-04-27 13:11:34 följande:
    Ja mitt bästa skryt är att jag lyckats med bedriften att sätta tre barn till världen inom de senaste fyra åren och ännu inte bränt mitt ljus i båda ändar. I morgon fyller jag 30 och därför ska jag hålla kalas ikväll ! :)
    Låter härligt, tycker jag. Kalas är ju roligt, och 3 ungar är inte så dumt det heller....

live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Reflections skrev 2014-06-02 21:43:20 följande:
    Har du inget jobb?
    Var det ett skryt? Solig
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aniiee
    Petrol skrev 2014-06-02 21:47:42 följande:
    Jag ympade en halv miljon kaktusar idag och känslan är att de kommer ta alldeles perfekt allihopa.
    Läste också här på FL nått om hurvida man kan komma på 100 saker man kan göra med en tegelsten och är nästan färdig med en lista, bra motion för kreativiteten.

Ja, jag skryter om märkliga grejer ibland.
    =)

Det var många kaktusar! Min kaktus har dött.....
  • Aniiee

Så... nu har jag klarart sista bossen på Lightning Returns. Tog bara 17 minuter......

• Aniiee
    replica skrev 2014-06-06 22:59:26 följande:
    Efter 1½ års försök så har vi nu en bebis som bakas i magen, beräknad i september.
    Blev boostad från level 42-65 av min underbara sambo i D3 idag.
    Tvättat undan en massa tvätt idag också.
    Jag har ett jobb som jag stormtrivs med!
    Aw, grattis!

Låter som en jättebra dag Solig
  • Aniiee
    hurtänktedunu skrev 2014-06-06 23:12:30 följande:
    Åh vilken härlig tråd. vilken trevlig ton också. okej då vill jag skryta lite.

Jag hittade den här tråden och får bli glad
    jag har gjort klart min utbildning
    jag har fast jobb
    jag fick mitt drömbröllop som gick på strax över en kvarts miljon
    vi fick vår smekmånad som vi kunde lägga över 70 000 på
    jag hittade drömprinsen
    Vi har en underbar lägenhet
    vi har en bra bil utan lån
    vi har två fantastiska hundar
    vi kan spara ca 15 000 per månad och ändå leva
    jag är tjock och det är för att det kommer en prinsessa om mindre än 3 veckor.

Nu tror jag att jag är klar.

Nej just ja. vi köpte en säng för 50 000 och nu sover vi bättre än vad jag gjort i hela mitt liv.
    Solig

Nu blir jag lite avis.
  • Aniiee
    välfärdssamhället skrev 2014-06-06 23:26:49 följande:
    Jag har byggt mitt egna hus, bortsett från dem delar som kräver behörighet så som el och vvs.
    Oh, coolt! Så händig är inte jag.
  • Aniiee
    gudsfurste skrev 2014-06-06 23:29:08 följande:
    jag är faktiskt  snygg.
    jag älskar att jag börjar bli sommarbrun, solblekt hår och fräknig
    jag har magrutor och en fast rund rumpa
    jag har massa pengar sparade.
    23 år underbara år och lever verkligen livet.
    Har ett uselt jobb, men vad gör det, i höst skall jag ha hittat mitt drömjobb.
    Samtidigt som jag jobbar heltid så pluggar jag heltid, avslutade precis två kurser och fick B i slutbetyg på båda, vilket är grymt med tanke på att jag gör allt själv och det är kurser jag aldrig läst.
    jag är en speed-reader, jag läser fort (som rainman fast långsammare)
    jag har ännu inga lån, inga planer på att få
    har lyckats få en nyrenoverad lägenhet i Stockholm , förstahands kontrakt (fast jag är nyinflyttad) och i bästa fall blir den en bostadsrätt och jag blir då miljonär innan förhoppningsvis 25 år, men 30 år går bra det med.
    Solig
  • Aniiee
    PrinsessanLeia skrev 2014-06-06 23:31:17 följande:
    Jag fcik visa körkortet på systemet igår trots att jag är närmare 40 än 30.
    En del blir förnärmade av sånt. En del tar det som en komplimang. Jag fattar mig inte på folk som blir förnärmade Solig
  • Aniiee
    Tom Araya skrev 2014-06-07 01:41:24 följande:
    Just nu har jag väldigt lite att skryta med. Rynkar på näsan
    Du existerar. Det kan man alltid skryta med.....
  • Aniiee
    UniqueSnowflake skrev 2014-06-24 18:46:55 följande:

Jag hade en helt fenomenal, fantastisk, mind-blowing midsommarhelg. Underbar mat och aktiviteter ;) 10/10. Men jag vill inte skryta. Vi gjorde inget särskilt, vi var bara på lyx-spa-hotell fredag - lördag-söndag.

Solig
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
Svar på tråden Skryt lite!