• Anonym (Pamela)

Stora silikonbröst??

Någon som opererat brösten och fått "stora proteser"?
    Vart har ni opererat då någonstans? Pris?

Vill göra men inte ha för små...

• Svar på tråden Stora silikonbröst??
  • Anonym (Pamela)

19 klick och ingen med stora silikontuttar... ?

• TheLove

jag har inga sillisar men jag är nyfiken på att skaffa, men jag vill bara ha små i så fall.. är smal och har väldigt små tuttisar, men jag tror inte jag vågar...

Varför vill du ha silikon?

• Anonym (Pamela)

Har så små och vill verkligen ha större.
    Jag har alltid lidit över mina små och vill därför ha stora.

• TheLove

Men inte jätte stora va? det är INTE fint... jag är nöjd med min kupa men dom är väldigt platta... Hur gammal är du? börsten slutar ju aldrig växa heller... kanske äta mera fet mat så du får upp mer fett i tuttarna? kan ju bli väldigt fula ärr av operationer. Har du sett Big Brother? Svenska tjejen med sillisar, vilka ärr hon har, riktigt fult. Dom flästa killar jag känner föredrar dessutom små tuttar. Vet en person i kretsen som inte gillar små anars så Älskar dom SMÅ tuttar!!

• Anonym (Pamela)
    Vill ha STORA. Typ som Angelica i BB eller lite till....
    Tycker att det är jättefint.
    Är 33 år, har 3 barn och vet vad jag vill. Är INTE pga media, tidningar osv som gör att jag vill ha stora utan jag har velat det sen fler flera år tillbaka bara det att jag vill ha "barnen" avklarade först...
  • MetalIsa

Jag har ganska stora implantat. 46 000 på akademikliniken i Stockholm.
    Mina är dock inte så stora att de ser ut som en för högt placerad bilring (eller kommer ge ryggproblem), utan helt enkelt stora och goa

• Anonym

Har silicon och är supernöjd, ganska stora:350g. Jag tror inte du kommer ångra dej, jag har aldrig det, men du kan inte göra jättestora på en gång. Min läkare sa att detta var max, sen får man göra om det när huden töjts. Annars blir smärtan inte genomlidlig....Lycka till!!!!!!

• Anonym (Pamela)

Metallsa: Hur stora har du om man får fråga?

• MetalIsa

Kommer inte ihåg hur mycket de stoppade in,
    men gick från A till D/DD.

• Anonym (Pamela)

Metallsa: Låter bra!

• MetalIsa

Jag är nöjd som fan! Värt varje krona.
    Det är en lycka att spegla sig varje dag och mötas av dessa två dyra skönheter

Så go for it TS

• Anonym (Pamela)

Metallisa: Hur pass stora kunde man få där du gjorde?
    Fick du välja själv eller sa han vad som blev bäst? Hur fick du din stl?

• MetalIsa

Det vet jag inte, men det kan de säkert svara på i receptionen

De föreslog, men jag bestämde

• Anonym (Pamela)

Vad föreslog dom? Din mängd, mindre, större?
    Har ringt runt till olika klin i Sthlm. Frågat om stl och INGEN ville ge mer än 500.
    På ett ställe blev hon nästan förskräckt att jag ville ha så mkt.
    På nåt ställe sa dom att ingen vill ge mer än 500 oftast.
    Jag vill ha runt 700.... så fin vill jag vara...

• MetalIsa

Tror jag valde något större än vad de hade föreslagit från början hehe.

Ja alltså det är större risk ju större implantat man lägger i...
    Så av såna skäl så vill nog kliniker ha en övre gräns.
    Men fortsätt leta klinik, se dock upp så det inte blir nån oseriös som går med på det!

• Angelica80

Jag hade 75 B innan. År 2000 opererade jag in 450 ml koksalt i varje. Tyckte de var för lite så ett par år efter det opererade jag in 700 ml silicon (gele hallon) Så nu har jag 80 F (FF). Jag e 159 cm men lite halvmullig så det ser inte så extremt ut på mig. Eller jo kanske. jagh e väl van *s* Jag gjorde detta hos stefan modin på kosmetisk kirurgi. Kostade 29400 för första op. Sen 23000 till för den andra. Men nu kostar det 33000 typ för en operation tror jag. O 1000kr extra om man ska ha mer än 500 ml i varje. De är jätteduktiga där o är supernöjd med mina. De lägger i max 800 tror jag. men ring o kolla med dom eller kolla deras hemsida. www.kosmetiskkirurgi-il.se

• Anonym (Pamela)

Angelica80: Shit vilka rattar du måste ha!!! Ska kolla upp med dom. Tack för tipset!

Metallsa: Tänker verkligen inte gå till någon oseriös, är hellre utan då.

Svar på tråden Stora silikonbröst??