• Anonym (Hat)

visade mamma tråden om henne

Var några som tyckte jag skulle visa tråden jag skrivit om min mamma för henne. Syftar på denna tråden m.familjeliv.se/forum/thread/73060866-min-mamma-har-en-flickvan jag tog mig modet att visa henne tråden och få henne att läsa igenom den i lugn och ro. Idag så ville hon träffa mig och vi pratade igenom detta. Hon började fråga och sa att jag visste inte att du kände såhär för mig. Hon grät och grät berättade och berättade. Jag ville veta varför hon och pappa separera, hon har alltid försökt att dölja detta för mig. Men igår så tog hon sig modet och berättade lite hur pappa behandlat henne. Men hon berättade för mig att pappa är en bra person inners inne, att han bara behöver hjälp. Och att hon hoppas han träffar en ny sambo för hans skull, tror han har börjat träffa någon.

Jag orkar inte ha det såhär länge till, jag orkar inte må såhär fruktanvärt dåligt. Jag vill faktistk helst av allt bara skrika ut all min ångest, slita i mig själv och gråta. Dessvärre tror jag inte det skulle hjälpa, ångesten skulle vara kvar ändå och jag skulle fortfarande må dåligt. Oavsett vad så är jag säker på att såhär orkar jag inte ha det länge till för då vet jag inte vart det kommr sluta. Och i vissa lägen blir jag faktistk rädd för mig själv och mina tankar. Jag älskar min pappa, jag älskar han så mycket.

Svar på tråden visade mamma tråden om henne