Ska jag gå på bordell?
Är 36 år men har aldrig legat med en tjej... Skulle vilja ha sex minst en gång i mitt liv... Ser okej ut, men har alltid varit helt otroligt blyg vad gäller tjejer. Börjar misströsta att det aldrig kommer att hända! Har länge funderat på att gå till en prostituerad, men vågar inte... Är dels rädd för att bli tagen av polisen, men också rädd att bli lurad. Verkar vara rätt många bedragerskor i den här branschen...
Men jag har i nästa vecka chansen att gå helt lagligt på en "seriös" bordell, då jag i ett helt annat ärende åker till Danmark... Detta är kanske min allra sista chans att ha sex, då det förmodligen blir olagligt att gå på bordell då de Rödgröna tar över i september... Är kluven till hur jag ska göra. Har inget emot tanken att betala för sex, utan är mest orolig för att jag typ ska svimma av nervositet när jag ser tjejen naken... eller få utlösning så fort jag rör vid ett par bröst... Bara jag tänker på det nu gör att jag blir alldeles yr...
Men det kan som sagt vara min sista chans. Tror inte det kommer att hända utan att jag betalar för det. Har aldrig varit i närheten av att få ligga...
Vad säger ni? Ska jag "go for it" i nästa vecka eller låta bli och acceptera att jag förmodligen kommer att dö som oskuld?