Inlägg från: Filippaa88 |Visa alla inlägg
  • Filippaa88
    Snultan skrev 2014-05-04 18:57:18 följande:

Hur kan ni andra den 15e?

Matheus 131002!
    Vi ska till sambons föräldrar den helgen men åker nog inte förrän på fredan så tror vi kan!
  • Filippaa88
    Thegiirl skrev 2014-05-10 09:07:00 följande:

Låter bra för mig smile1.gif hoppas fler kasn hänga på det.
    Vi kan inte de onsdagarna :( Typ det enda som är planerat, varannan onsdag haha! Typiskt. Men det blir kanske andra dagar med? Vi flesta är väl hemma en hel del :)
  • Filippaa88

Nä några onsdagar kan jag säkert. Det är mest varannan som vi redan har planerat saker men ibland är vi lediga ändå.

Vi kan ju prova så får vi se hur mycket vi kan va med, blir det jättelite kanske vi kan överväga att byta dag :)

• Filippaa88
    Snultan skrev 2014-05-15 06:23:40 följande:

Tycker vi kör på onsdagar då och sen att vi riktar in oss på de onsdagar som filippa kan smile1.gif nu kunde hon ju inte den 21a tyvärr men jag tycker vi kör en träff ändå. sen får ni komma överens om hur ni skall träffas efter det (jag är bortrest hela juni).

så invänta väderleksrapporten och sedan planera nåt skoj inför den 21a.

Matheus 131002!
    Låter jättebra :) Nu när det börjar bli sommar kommer folk kanske åka iväg lite mer, men tycker ändå vi ska satsa på att försöka få ihop lite träffar :)
  • Filippaa88
    lillaankan skrev 2014-06-04 06:55:20 följande:

Va tråkigt :( hoppas hon mår bättre snart.
    Ja vi har inte vatt på lek och buslandet än, skulle gärna vilja dit :)
  • Filippaa88

Ja vi kan ju prelboka så får vi hoppas på fint väder! :) Kanske nåt annat än Slottsskogen denna gången? :)

• Filippaa88

Okey jag hittar inte så bra i den delen av stan och tycker de e krångligt att åka buss med liggvagnen... :/ Men går kanske ändå, får väl ta mig i kragen :) Men då får vi nog mötas vid nån hållplats för annars irrar jag nog bara runt...

• Filippaa88

Bor på Hisingen. Ja det är rätt nära va.. Hittar inte så bra i Slottsskogen heller

• Filippaa88

Vi har fått förhinder imorgon :( Sorry att vi avbokar så sent, men det har blivit en lägenhet i vår brf till salu. Då vi bor i en tvåa skulle vi behöva större, så ska försöka få den som är till salu! Måste tyvärr lägga morgondagen på det...

• Filippaa88

Hej på er alla! Förlåt att jag inte har skrivit på länge heller, har åkt runt i landet och hälsat på familj och vänner nu på semestern! Hur mår ni?? Hoppas det är bra med er alla. Vi är i min sambos stuga i Falkenberg, om vi är hemma till den 6 är jag och Lily gärna med på en träff, va ju så längesen :) Men vet först i slutet av veckan hur länge vi stannar..

Svar på tråden Träffar