Inlägg från: lillaankan |Visa alla inlägg
  • lillaankan

Träffar

Jag kan följa med om det är fint väder så vi är

Ute.

• lillaankan

Tristan är på dagis tis, ons och tors 9-14. Kan bara följa med till lek och buslandet när han är på dagis. Andra saker kan jag följa med på även om jag har tristan hemma. Om några veckor blir det någon dag som tristan har fotboll men annars så är jag oftast ledig.

• lillaankan

Tror jag glömde svara när ni skickade runt era nummer. 0723012275 är mitt ( Martina).

Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ta spårvagnen eller bilen. Vilken tid ska vi mötas där man parkerar?

• lillaankan

Hej hej. Vi pratade väl om botaniska? Ser ut som om det ska vara mulet/regn imorgon så vi får hitta på något annat. Något förslag?

• lillaankan

Lek och buslandet ät väl bra? Jag lämnar Tristan kl 9 så kan jag åka efter det. Måste hämta honom kl 2 igen.

• lillaankan
    Filippaa88 skrev 2014-06-04 04:07:04 följande:
    Lily är sjuk så vi kan inte... :/

Va tråkigt :( hoppas hon mår bättre snart.
  • lillaankan

Jag åker till karlstad nästa tisdag och kommer hem på söndag så vi kan inte komma då.

• lillaankan

16 är tristan hemma så jag kan inte följa med till lek och buslandet så om vi ska dit så passar 17 mig bättre. Ska vi göra något annat så kan jag båda dagarna.

• lillaankan

Hej. Jag har inte bestämt mig ännu om vi kommer eller inte. Är det ok om jag hör av mig imorgon?

• lillaankan

Vart skulle jag svänga av när jag skulle ringa?Tror jag får köra på gps, tror det är lättare än att läsa vägbeskrivning. Inga allergier här. Det blir jag och Gabriel som kommer.

• lillaankan

6 augusti passar mig, nu är semestern slut här hemma så det är tillbaka till vardagen .

• lillaankan
    mammapappabarn14 skrev 2014-07-13 00:51:45 följande:

Hallå tjejer!

Få jag era mail adress. Vi är klara med inbjudnings kort i dag och vill skicka er på mail. Ses snart. kram

Va kul! :) Min mail är martina_lugowska@hotmail.com
Svar på tråden Träffar