Träffar
ja vi kan på onsdagar.
ja vi kan på onsdagar.
jippie! i dag var det inte så dumt heller. Gud vad vi njöt!!! Var ute mest i dag.
Jag kommer med en mamma till från Kortedala. Hon har en flicka på 3 månader. E det okej för er? Vi kommer på Lineaplatsen vid 11 isåfall.
Tack Annas! Mitt är 0705979030. Ses !!!
Det är en sånt tråkig dag så jag gärna vara hemma i stället. Ska vi ersätta denna onsdag mot nästa i stället?
16 passar mej med.
Vi hade pratat om botaniska sist ska vi inte köra med det?
Var bor du filippaa88? Botaniska ligger Jättenära Slottskogen.
Vi kommer. Ska vi ha lite picknick så vi behöver inte leta efter resturang o sånt?
Fel, Bijita ska de ju va
Jag kan vara på centralstationen 10:49. Vart ska vi möta? Jag kommer med 6:an tro jag.
Snultan! Mitt nr är 0705979030.
Tack för i går! Det var verkligen trevlig. Ses er snart. Kram
Hallå tjejer!
Få jag era mail adress. Vi är klara med inbjudnings kort i dag och vill skicka er på mail. Ses snart. kram
6 aug passar mig också (än så länge). Mina föräldrar kommer nu på söndag o får se om det blir ngt med dom eller dom hittar på ngt själva o vi kan hänga med oss. Johanna ! Kankse du funderar vadå för inbjudan. Jo det är så att jag ska gifta med Sukhis pappa den 16 aug och vill att ni kommer därför jag behöver era mail add att skicka inbjudan.
Hej tjejer!
Nu har jag skickat till alla på era mail. Det ska bli kul. själv är jag jätte stressad.