Inlägg från: Snultan |Visa alla inlägg
  • Snultan

Träffar

Vi kan ju träffas tidigt.. vette tusan hur vi skall få till det så att ALLA kan SAMMA dag hehe :)

Matheus 131002!
  • Snultan

jag har inga fasta aktiviteter utan de e bara saker som dyker upp ibland. så generellt sätt kan jag alla dagar. men låter bra att ha en dag en bestämd dag.

onsdagar tycker jag e en bra dag men vad tycker ni andra?

Matheus 131002!
  • Snultan

Ah men det kan ju funka om man ser till att träffas typ mellan 10,11-13,14 på onsdagar då :)

Matheus 131002!
  • Snultan

21a maj är en onsdag. Kan ni då?

Egentligen är min mamma här då, men jag vill gärna hinna med en träff med er innan jag åker upp till Sthlm och är borta i en månad, och sen så har ju säkert alla saker att göra under sommaren.. så vi måste få till en träff nu i maj tycker jag :)

Matheus 131002!
  • Snultan
    Vad bra, då hoppas vi på Mammapappabarn14, Lillankan och Filippa88 också? :)
    Matheus 131002!
  • Snultan

vi riktar väl in oss på den dagen då alla kan eller typ alla åtminstone. så får invänta svar från några

Matheus 131002!
  • Snultan

ska vi köra på 21a då. å så tar vi varannan onsdag efter det. så blir det lätt att planera och de som kan hänger med helt enkelt?

Matheus 131002!
  • Snultan

vi inväntar väderprognos och planerar närmare vad vi ska göra

Matheus 131002!
  • Snultan

Men alla kan ju avsätta tid onsdag 21 maj klockan 10-14 cirka! sen kör vi löpande varannan onsdag.

Matheus 131002!
  • Snultan

filippa kan du aldrig på onsdagar?

de lättaste är ju att ha en stående dag som man träffas på. på så sätt kan man planera runt de lättare.. men är du upptagen på onsdagar så får vi ju hitta nåt nytt..

Matheus 131002!
Svar på tråden Träffar