Träffar
jag Kan möta upp dig filippaa88
så går vi tillsammans. Sahlgrenska Är nog bäst, ev linneplantsen ![]()
jag Kan möta upp dig filippaa88
så går vi tillsammans. Sahlgrenska Är nog bäst, ev linneplantsen ![]()
Har vi bestämt den 16? På botaniska
Vilka kommer isf? Och vilken tid ska vi mötas ?
Filippaa88, om du tar 25:an som snultan skrev så kan vi ju mötas på Sahlgrenskas hållplats ca: 30 min innan
jag har inte dit mobilnummer. Jag har 0760329627 ^^
Låter bra
ses vi halv elva då Filippa? ![]()
Lovisa har vart lite små kraslig och feber idag så vet inte heller om vi kan komma imon. Säger till så fort jag vet. Om det e okej?
Och annans: för mig är det okej ![]()
Lovisa har vart lite små kraslig och feber idag så vet inte heller om vi kan komma imon. Säger till så fort jag vet. Om det e okej?
Och annans: för mig är det okej ![]()
Hej allesammans. Kan inte komma idag. Både jag och Lovisa är sjuka. Förkylning med feber :-/ hoppas vi kan få ihop en träff snart igen. Så synd att missa en träff
Annans - vet inte riktigt va det är men låter trevligt det du skrev. Jag hänger gärba med ^^ kan lite när som ![]()
Jag kan den 2 juli
rätt tomt i kalendern hela dan veckan.
Vad heter hållplatsen vi ska gå av på? ![]()
Låter jätte bra
jag hoppar nog på bussen på korsvägen isf. Närmare för mig ^^ tänkte på de med alla barnvagnar. Kommer vi gta plats på bussen? ^^
Jag kan tyvärr inte komma idag :/ Hoppas ni få en trevlig dag :)
Vi har sen semester i år men tror jag kan den 6 augusti. Om vi är hemma så kan jag ![]()
6 aug passar mig också (än så länge). Mina föräldrar kommer nu på söndag o får se om det blir ngt med dom eller dom hittar på ngt själva o vi kan hänga med oss. Johanna ! Kankse du funderar vadå för inbjudan. Jo det är så att jag ska gifta med Sukhis pappa den 16 aug och vill att ni kommer därför jag behöver era mail add att skicka inbjudan.
Slottskogen eller botaniska vid fint väder? Eller någon annan liknande plats.
promenad + picknick är väl mysigt om vädret tillåter ^^