Inlägg från: Snultan |Visa alla inlägg
  • Snultan

Träffar

11.45 kommer bussen till bollebygd

jag har skickat ett sms till filippa men har inte fått något svar.. får se om hon hör av sig..

Matheus 131002!
  • Snultan

Nu fick jag svar att varken Filippa eller Johanna kan komma imorgon.

Så det blir 4 personer då :)

Bijita, ska vi mötas vid bussen imorgon strax innan kl 11? 

Matheus 131002!
  • Snultan

Mitt nummer är 0707925994. Vi kan träffas utanför burger king innan bussen går.. jag e i nordstan 10.48

Matheus 131002!
  • Snultan

Tack för en jättetrevlig dag tjejer! Nästa gång skall jag inte boka in något efteråt så vi kan stanna lite längre och hinna fika hehe ;)

Och Anna! Jättefint du bor! :D Jag glömde föresten min barnmatsburk i ditt kylskåp.. så det är bara att du slänger den

Matheus 131002!
  • Snultan

Kanske ska vi bestämma nåt första veckan i augusti? tex den 6e?

jag har en ledig vecka till sen jobbar jag 3 veckor.. juli är ju en sån typisk semestervecka så de är kanske svårt att få till det?

Så vad sägs om onsdag 6 augusti?

Matheus 131002!
  • Snultan
    mammapappabarn14 skrev 2014-07-13 00:51:45 följande:

Hallå tjejer!

Få jag era mail adress. Vi är klara med inbjudnings kort i dag och vill skicka er på mail. Ses snart. kram

snultan@live.se har jag
    Matheus 131002!
  • Snultan

Då bestämmer vi träff Onsdag 6 Augusti.. kan ju bestämma närmare om när och var vi skall träffas, beroende på väder och så.. 

Matheus 131002!
  • Snultan

ta de lugnt bijita! inget så bra är värt att stressa över.. då är det inte bra! ta hjälp och gör de inte så komplicerat, de kommer bli fantastiskt

Matheus 131002!
  • Snultan

Hej Filippa! Skönt med semester! Hoppas ni kan va med den 6e, hoppas alla kan komma

Någon idé om vad vi skall hitta på?

Matheus 131002!
  • Snultan

ja de låter som en bra idé! jag har aldrig varit på botaniska så jag går gärna dit

Matheus 131002!
  • Snultan

Hej tjejer! Tråkigt de inte blev en träff idag. Men jag tänkte redan nu föreslå en ny, så får den som vill/känner/har lust komma

Onsdag 20 Augusti

Lek & Buslandet på Backaplan

förmiddagstid

Matheus 131002!
  • Snultan

Hej alla! Tänkte välkomna de nya medlemmerna till gruppen! Vår facebook grupp är ju inte så aktiv tyvärr, och denna var ju inte heller det. Men tänkte iallafall att jag öppnar gruppen för andra som vill, så kanske det är någon som börjar prata iallafall :)

Hoppas allt är bra med er :) Berätta gärna lite om er själva ni nya medlemmar. Ni kan lägga in en presentation om er själva i den tråden som är avsedd för detta :)

Matheus 131002!
Svar på tråden Träffar