Inlägg från: sissi81 |Visa alla inlägg
  • sissi81

BF Januari 2015

Hej hej Hoppar in här jag med då. Plussade förra veckan o är beräknad 19e januari nu då. Skulle fått barn nu den 15 maj men fick sent missfall efter 4,5 månader sist. Detta blir mitt 3e barn. Mina 2 tidigare är 10 och snart 12.

• sissi81

Tänker på er som blöder. Jag hade ju MA sist så jag har så svårt att ta in graviditeten än så länge. Mitt började med en liten blödning och efter ett tag ännu en liten. Efter det så gott som försvann alla graviditetssymptom. Jag ringde då gyn och fick en tid. O det var precis som jag kände på mej. Det lilla hjärtat hade slutat slå. Man vägrar ta in det det men efter några dagar så inser man att det troligtvis var något fel o kroppen hanterade det. Lycka till alla.

• sissi81
    SituationWahlin skrev 2014-05-15 12:42:04 följande:

Hej!

Fick ett plus på stickan igår, enl de flesta beräkningar så är det den 17 januari som gäller. Har väl inte föstått det än och vågar inte riktigt tro på det helle för den delen.  Kommer från Skåne men är bosatt i Göteborg med sambo och hund. Så hej på er, jag joinar!

Hejje o välkommen i gänget då Själv är jag beräknad 20 januari
  • sissi81
    escapee skrev 2014-05-15 11:14:48 följande:
    Jag blev alldeles för orolig igår av all smärta å åkte in till gyn akuten... Väl där konstaterades en graviditet, dock en liten sådan... Men som han ändå tyckte var normal för vecka 5+3... Dock syntes inget hjärta... Men för honom såg de ut som en normal graviditet å graviditeten satt högt upp i livmoder också vilket skulle vara bra! Inget hcg prov ville han ta eftersom han inte såg några tecken på missfall å han såg heller inga tecken på att det var pågång.

Men min oro släppte lite... Men inte helt. Har ju läst att hjärtat börjar picka 20-23 dagar efter befruktning. Igår var de dag 24...! Fast den infon kanske inte stämmer? Ska iaf tillbaka på måndag igen... Hade den tiden bokad sen innan... Så får vi se om man ser ngt annorlunda då.... Har inte varit uppe å kissat ngn gång inatt... Brukar alltid gå upp minst en gång :/

Någon annan som glor vul i V5+3? Eller i snarlik vecka? Som kan tala om hur de såg ut?
    Hejje.

Då kan jag lugna dej lite grann i alla fall. Jag var själv inne i vecka 6. Då såg dom inte ens något klart foster. Så jag fick vänta 2 veckor o sen komma tillbaka. Då syntes det jättetydligt och hjärtat tickade så fint
  • sissi81

Hoppas ni mår bra allihopa.

Själv så drömmer jag otroligt mycke mardrömmar just nu och är trött för jämnan. Lite ont i brösten men inte mer.

Ringde barnmorskan igår. Eftersom vi fick sent missfall sist så skulle vi hoppa över 12-veckors besöket ang rökning o alkohol eftersom jag var på det så sent som förra hösten.
    Men jag fick i alla fall en tid i juli samt att hon bokade in ultraljudet redan nu.

Har så svårt att ta in allt eftersom vi fick missfallet i vecka 14 sist. Man är så rädd att det ska hända igen.

• sissi81
    Sunnan skrev 2014-05-16 15:12:32 följande:
    Nu sällar även jag mig till de oroliga. Är v7+1 idag och har haft molvärk i nedre delen av buken hela dagen. Först mest höger sida, nu mer centralt. Ingen blödning dock.

Det kan oxå värka när ägget fäster sig. Mycke händer i kroppen. Jag kan få en mer stickande känsla i vissa positioner.
  • sissi81

Hörrni.

Kan vi inte göra en liten lista med beräknade datum och uppdatera allt eftersom fler folk ansluter? Det är så intressant att de sammanslaget när alla är beräknade. Jag börjar så kan ni kopiera o fylla på Glad

sissi81- BF 20 Januari (3:e barnet)

• sissi81
    Youwontremember skrev 2014-05-16 20:38:30 följande:
    Det finns en BF-tråd Länken hittar du i trådstarten

sorry
  • sissi81

Jag är 33 och bor i Falköping. Här blir det en liten sladdis då mina tidigare barn är 10 och 12 år

• sissi81
    Atja skrev 2014-05-19 06:50:33 följande:
    Jaha, jag packar väl ihop mitt och byter tråd igen ;') Fick tidigt missfall imorse och det var inte oväntat då mina gravtest sjönk i styrka :( Besvikelsen är ju enorm men jag har varit väldigt ödmjuk och inte tillåtit mig att bli för glad så därför känns det helt okej för mig ändå, nya tag nästa äl. Lycka till alla
    Kramar om....ja jag förstår känslan....förlorade mitt i vecka 14 sist
    Har ännu inte kunnat ta in denna graviditeten.
    Ta hand om dej och hoppas att det tar sig snart igen.

Kram
Svar på tråden BF Januari 2015