BF Januari 2015
Hej hej Hoppar in här jag med då. Plussade förra veckan o är beräknad 19e januari nu då. Skulle fått barn nu den 15 maj men fick sent missfall efter 4,5 månader sist. Detta blir mitt 3e barn. Mina 2 tidigare är 10 och snart 12.
Hej hej Hoppar in här jag med då. Plussade förra veckan o är beräknad 19e januari nu då. Skulle fått barn nu den 15 maj men fick sent missfall efter 4,5 månader sist. Detta blir mitt 3e barn. Mina 2 tidigare är 10 och snart 12.
Tänker på er som blöder. Jag hade ju MA sist så jag har så svårt att ta in graviditeten än så länge. Mitt började med en liten blödning och efter ett tag ännu en liten. Efter det så gott som försvann alla graviditetssymptom. Jag ringde då gyn och fick en tid. O det var precis som jag kände på mej. Det lilla hjärtat hade slutat slå. Man vägrar ta in det det men efter några dagar så inser man att det troligtvis var något fel o kroppen hanterade det. Lycka till alla.
Hej!
Fick ett plus på stickan igår, enl de flesta beräkningar så är det den 17 januari som gäller. Har väl inte föstått det än och vågar inte riktigt tro på det helle för den delen. Kommer från Skåne men är bosatt i Göteborg med sambo och hund. Så hej på er, jag joinar!
Hoppas ni mår bra allihopa.
Själv så drömmer jag otroligt mycke mardrömmar just nu och är trött för jämnan. Lite ont i brösten men inte mer.
Ringde barnmorskan igår. Eftersom vi fick sent missfall sist så skulle vi hoppa över 12-veckors besöket ang rökning o alkohol eftersom jag var på det så sent som förra hösten.
Men jag fick i alla fall en tid i juli samt att hon bokade in ultraljudet redan nu.
Har så svårt att ta in allt eftersom vi fick missfallet i vecka 14 sist. Man är så rädd att det ska hända igen.
Hörrni.
Kan vi inte göra en liten lista med beräknade datum och uppdatera allt eftersom fler folk ansluter? Det är så intressant att de sammanslaget när alla är beräknade. Jag börjar så kan ni kopiera o fylla på
sissi81- BF 20 Januari (3:e barnet)
Jag är 33 och bor i Falköping. Här blir det en liten sladdis då mina tidigare barn är 10 och 12 år