Inlägg från: sourpussy |Visa alla inlägg
  • sourpussy

BF Januari 2015

Hej... Två positiva test idag så är med här även om jag ändå känner mig orolig att nåt inte stämmer.

• sourpussy
    mlisavvas1 skrev 2014-05-17 07:54:54 följande:
    Jag kan verkligen inte ta in att jag är gravid är så lycklig!!
    Hur gammal är alla här inne? Och vart bor ni?
    Känner samma sak. ofattbart.. :) men är samtidigt så rädd nu för att nåt ska gå fel.

Jag är snart 32 och bor i Stockholm. du?
  • sourpussy
    mariaheterjag skrev 2014-05-17 11:11:37 följande:
    Någon som känner sig deppig? Jag känner mig inte alls spec glad (som jag borde), utan tänker mer på alla uppoffringar jag måste göra de närmsta 2 åren. Vet att det bara är i mitt huvud men blir så trött på mig själv! Sover dåligt på nätterna, kan inte slappna av så kan säkert ha med det att göra också att jag känner mig så neggo.

Önskar jag kunde njuta av denna grav som nog blir den sista men vill bara va "normal" igen! 
    Men fy vad jobbigt. Men det är ju ganska tidigt så det kanske släpper? Hur många barn har du sedan innan? För mig är allt nytt och känner mig mest orolig för att det inte ska gå hela vägen. :/ 
  • sourpussy

Sannasanna.. Kanske bra att låta allt få lugna sig lite. Hade ni inte pratat om fler barn? Vet han inte hur de blir till??

• sourpussy

Jag är i v6 (om jag räknat rätt) och tror inte jag känner nåt. Har alltid väldigt ont i rygg pga mitt jobb. Haft lite "hugg" i magen, så jag springer på toa och kollar efter mensen varje timma nästan. Så jobbigt.

• sourpussy

LängtansBlåaBlomma.. Vart hittar du informationen??? Jag har läst massor och försöker verkligen äta rätt men det är tufft.

• sourpussy

Jag kan inte tänka på någonting annat.. Jag gråter och skrattar om vartannat. Överlycklig och skiträdd!!

• sourpussy

Kan inte ens tänka mig att jag inte skulle kunna äta som vanligt Skrattande Verkar helt ofattbart... haha

• sourpussy

Jag är så glad att jag aldrig rökt och behövt sluta. Just nu vågar jag varken dricka kaffe eller äta mat som inte är vällagad. Är så sjukt nojjig över att nåt ska gå fel, vilket jag förstått är väldigt vanligt. Hejar på er alla och det ska bli underbart att följas åt.
    Jag har redan sett magen ändras vilket känns sååå bra då jag inte direkt känner nåt annat. Kanske lite hugg i magen ibland, som sträckningar.

Svar på tråden BF Januari 2015