Inlägg från: Hedgehog |Visa alla inlägg
  • Hedgehog

BF Januari 2015

Hejsan!

Äntligen, äntligen, äntligen!

Jag är gravid igen. Efter två missfall förra våren ( hade du försökt ett år före dessa) har inget hänt. Så i måndags plussade jag äntligen! Efter 2 års syskonförsök verkar det som att något gror... 

Om allt går bra denna gången (kommer vara skeptisk ett tag till) så verkar det som att det är BF i januari =)

Så roligt att vi är många som väntar smått till årskiftet <3

• Hedgehog

Hej hej! 

Jag var på tidigt vul igår och fick se ett litet hjärta picka =) Hade ingen aning om när denna kan ha blivit till. Äl måste ha varit supertidig den månaden. Fick veta att jag förmodligen är i v7. 

Någon gång mellan 1-114 januari tror jag BF kan komma att bli =) 

Så härligt efter att försökt med syskon i två år =)

• Hedgehog

Hej på Er! 

7+3 idag och jag mår pyton. Mått illa i två veckor, men de senaste dagarna har varit rent ut sagt outhärdliga. Mår illa dygnet runt 24/7. 

Någon mer som mår som jag? 
    Hemma från jobbet idag. Känns som att de kommer börja undra snart... Man vill ju inte gärna berätta i v 8 heller. 

• Hedgehog

AB mamma: Jag har Lergigan Comp-tabletter men de hjälper inte. Nu tog jag en alkholfri öl och för första gången på två veckor släppte det lite! Hm... =)

• Hedgehog

Sagolina: Låter underbart att få må som dig! Njut. Plötsligt vänder det kanske? 

• Hedgehog

Mariaheterjag: har du kontaktat gyn? Jag hade ringt och bett att de kollar. Förhoppningsvis är de bara en ofarlig blödning, men du mår nog bättre av att få veta oavsett.

• Hedgehog

Semlan79: ledsen för er! Var med om liknande förra våren, två gånger. Hoppas innerligt att det går vägen nästa gången för er! Lycka till. Rå om varandra <3

Här är det v 14 idag :) nu har de kommit en liten mage som inte går att dra in. Kunde dölja första graviditen till v 23-24 med tjocktröja. Det är nog inte många veckor till som de kommer funka denna gången :) alla bh:ar är för små med, så tills jag fått handlat blir de amningsbh:arna som får funka. Snyggt... ;) hur har ni andra det? Börjar de synas?

• Hedgehog

Va roligt att höra om era magar =) Ja, det är inte många av mina vanliga plagg som jag kan ha heller. Det har varit två väldigt varma dagar här nu vilket gjort det möjligt att gå i kjol. Helt ljuvligt! Men... varenda kväll blir jag förbannad och klipper sönder trosor jag har på mig. De spänner! Jag förbrukar alltså i nuläget ett par trosor per dag. Men det känns ändå okej. Senare får jag köpa typ gravidtrosor, och efter gravidteten kan jag gott unna mig en helt ny trosgarderob =) Haha. På dagen är det innte så jobbigt, men på kvällen får jag alltså panik och tycker dem spänner, och klipper sönder... :D 

Svar på tråden BF Januari 2015