BF Januari 2015
Jag har också börjat shoppa lite smått, så ytligt men Gud vad kul det är! Har bara köpt ett set: en body m byxor och mössa från hm med djurmotiv, älskar det :D frågan är vad man behöver i klädväg och övrig "utrustning"?
Jag har också börjat shoppa lite smått, så ytligt men Gud vad kul det är! Har bara köpt ett set: en body m byxor och mössa från hm med djurmotiv, älskar det :D frågan är vad man behöver i klädväg och övrig "utrustning"?
Nån mer som lider av huvudvärk? Vill inte ta alvedon för ofta men jag blir galen snart.. :P får huvudvärk varje dag. Husmorstips??
Vi kommer inte ta reda på kön, vill ha det som överraskning. Fast förstår att man vill kolla könet pga planering osv :)
Grattis till alla fina Rul ! Nu längtar jag till vårt i september! :D
Måste fråga er andra. Hur mkt känner/lever ni er in i graviditeten? Jag har blivit helg hopplös. Jag har bebisar på hjärnan!! ;) Drömmer om bebisar, pratar bara om bebisar, barn, namn, nappar, amning, sovrutiner osv osv... om jag försöker tänka på nått annat typ träning tänker jag automatiskt gravidträning, är bara intresserad av bebisar och graviditet. Min sambo försöker så gott han kan att hänga med men det kan inte vara så kul alltid ;) . Till råga på allt känner jag ingen som är gravid nu så jag kan liksom aldrig "prata av mig" heller... Hur är det för er andra?
Idag ringde läkaren på Emmas ultraljud där jag gjort moderkaksprov och sa att hon sagt fel till mig innan och att labbet inte kunde analysera dna för att det var för lite dna. Jag förstår inte att hon kunde säga så fel. Mannen ringde upp henne för jag var för upprörd. Långt om länge fick han fram att det var hon som gjort fel och läst slarvigt.
Just nu vet jag varken ut eller in. Jag tänker inte utsätta mig för att ta om testet. Samtidigt är det fruktansvärt att inte veta om bebisen är frisk.
Hej tjejer! Jag behöver råd! Vi har vårt rul om en vecka. Velar så om vi ska kolla könet. Ni som kollat resp inte kollat, varför valde ni det ni gjorde och hur känns det nu? :D