BF Januari 2015
Okej, nu vill jag gärna komma med i denna tråd också, den andra bf januari tråden är så död..;)
BF 4 januari, första barnet, lider för tillfället av foglossning och halsbränna, annars är det bara fin-fint
Okej, nu vill jag gärna komma med i denna tråd också, den andra bf januari tråden är så död..;)
BF 4 januari, första barnet, lider för tillfället av foglossning och halsbränna, annars är det bara fin-fint
Är det någon annan som har sammandragningar VÄLDIGT ofta? jag har minst var 10:e minut och haft det de senaste 3 dagarna, dock ej smärtsamma (förutom några enstaka)
Men ska man verkligen ha så ofta utan att det händer någonting alls?
det är bara det att det blir så obehagligt med så mycket sammandragningar så hon inte ännu heller är fixerad. Blir mycket tungt att andas, bf på söndag, känns bara det som en evighet och då går man säkert över iaf.
Efter en förlossning på 46h så kom hon äntligen ut 3.1 kl 07.20. Täta sammandragningar i 12h (längsta pausen var 20sek) så lustgasen blev min bästa vän,även om den inte hjälpte mycket. Epiduralen fick jag en timme innan hon kom, men den satt fel så föga hjälpte den också.
Hursomhelst så överlevde jag, och flickan var det aldrig någon nöd på, så nu kan vi börja njuta av resten av våra liv :)
Stort grattis till den lilla!!!
Låter som en jobbig förlossning. Hur kommer det sig att man inte körde kejsarsnitt efter så lång tid? Du måste ju ha varit helt slutkörd?