Sunnan skrev 2014-05-07 12:10:25 följande:
Jag är 30 år och jobbar inom vården. Bor i en lägenhet i förorten med min man, vi gifte oss förra sommaren. Mitt största intresse är matlagning och bakning, har en vägg full med kokböcker, tittar på otaliga matlagningsprogram och älskar att få experimentera i köket. Var nyligen på resa till Frankrike med min man där han konstaterade att de flesta restauranger inte imponerade alls på honom längre för han får bättre mat hemma - kan vara den bästa komplimang jag fått. Trivs också väldigt bra i löpspåret, jag blir rastlös och mår dåligt om jag inte får träna så det ska bli spännande att se hur det går med magen sen. Än så länge är det inga problem alls :)
Ja, förra graviditeten var löpning bara att glömma, tyvärr.. Det tog hårt på mig mentalt, joggningen är liksom min meditation och antidepressiva medicin. Styrketränade lite andra halvan, men led av att inte kunna ta i utan att bli supertrött. :( Den här gången är jag lite mer förberedd på att inte kunna träna, så förhoppningsvis blir det inte lika jobbigt!