Inlägg från: ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt |Visa alla inlägg
  • ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt

måste man bjuda med partnen?

hejsan! Jag undrar en sak om man är värd för ett evenemang måste man räkna med kompisens partner?
    Jag gör inte det om inte jag är kompis med båda. Eftersom jag är singel och avskyr att se en kompis ha en patrner. Den killen som vill ha mig har jag inte jag de känslorna för. Jag och en kompis på nätet som jag brukar chatta med diskuterade detta. Vi tycket det är löjligt att man måste räkna med sin kompis partner på sina fester eftersom vi båda är singlar och inte vill se våra kompisar ha en partner. PLUS så ser jag ingen anledning till att bjuda någon man inte står nära

• Svar på tråden måste man bjuda med partnen?
    Drottningen70 skrev 2014-04-27 10:52:07 följande:
    Du avskyr att se en kompis ha en partner? Är du 15 eller?

Jag är snart 20. men varför ska jag bjuda mina kompisars Pojkvänner/Flickvänner på MINA evenemang om jag inte står de nära?
    Skruf90 skrev 2014-04-27 10:55:57 följande:
    Är det en kompistillställning behöver man inte bjuda partnern. Är det något lite formellare bör man göra det. Tänk på att partnern inte bara är en partner utan också en person, om du bjuder den kanske du kommer märka att det är en rätt snäll och rolig person? Och det kanske betyder mycket för din vän att du bjuder partnern?

jag syftar mer på fester som födelsedagsfester. Jag vill dels det inte bjuda för många och inte lägga ner uppmärksamhet till någon jag inte står nära
    Nyfiken gul skrev 2014-04-27 10:58:36 följande:
    Blir du mindre singel för att du inte bjuder in pojkvänner?

Jag bjuder inte de jag inte står nära..
    Nyfiken gul skrev 2014-04-27 11:01:14 följande:
    du kan ju aldrig stå nån nära om du inte bjuder in dom? 

Men jag har ingen orsak till att bli nära vän med mina kompisars partners
    Nyfiken gul skrev 2014-04-27 11:00:36 följande:
    gör det enkelt, bjud in till tjejfest så har du problemet löst.    Är det tjejmiddag så är det ju bara tjejer som är bjudna.

Jo det har du ju rätt i. eller så bjuder jag bara in de som är singlar så slipper jag tänka på deras partners
    Nyfiken gul skrev 2014-04-27 11:08:17 följande:
    varför inte?

Tänk om nån av vännerna faktiskt gifter sig med sin pojkvän eller blir sambo skaffar barn. Du kan ju inte undvika en partner bara för att du är singel och lessen för det? 

Det är ju inte deras fel att du är singel liksom.

Jag bjuder inte barn på mina evenemang. Jag säger som jag sa jag bjuder ENDAST de jag står nära! Jag känner mig obkväm med att ha någon jag inte känner på mina evenemang! Det finns en kille som vill ha mig men jag vill inte ha honom. Dels det för han tjatar om att han tycker jag är söt och vacker, När jag säger att jag vill supa säger "nej gör inte det! tänk om du blir sjuk" och så är han nästan 10 år äldre än mig
    EJL skrev 2014-04-27 11:18:20 följande:
    Uppenbarligen kan TS inte stå ut med att hennes killkompisar inte kastar sig framför hennes fötter utan faktiskt hyser de känslorna för andra tjejer.

Hej bitter...

Jag är har inte de känslorna för mina killkompisar ens så där har du fel.
    Nyfiken gul skrev 2014-04-27 11:47:19 följande:
    varför vill du inte lära känna dina kompisars pojkvänner?

Du kan ju inte stå nån nära när du inte vill umgås? 

Jag är inte intresserad av dem
    jashrinah skrev 2014-04-27 17:30:21 följande:
    hur gammal är han ? :) 20 ? 

nä han är 29 jag är 20
    Nyfiken gul skrev 2014-04-27 17:55:05 följande:
    är den här killen tillsammans med nån av dina vänner?

nej
Svar på tråden måste man bjuda med partnen?