Inlägg från: Nyfiken gul |Visa alla inlägg
  • Nyfiken gul

måste man bjuda med partnen?

Blir du mindre singel för att du inte bjuder in pojkvänner?

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Nyfiken gul

gör det enkelt, bjud in till tjejfest så har du problemet löst.    Är det tjejmiddag så är det ju bara tjejer som är bjudna.

• Nyfiken gul
    ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt skrev 2014-04-27 11:00:08 följande:

jag syftar mer på fester som födelsedagsfester. Jag vill dels det inte bjuda för många och inte lägga ner uppmärksamhet till någon jag inte står nära
    du kan ju aldrig stå nån nära om du inte bjuder in dom? 
  • Nyfiken gul
    ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt skrev 2014-04-27 11:02:45 följande:

Men jag har ingen orsak till att bli nära vän med mina kompisars partners
    varför inte?

Tänk om nån av vännerna faktiskt gifter sig med sin pojkvän eller blir sambo skaffar barn. Du kan ju inte undvika en partner bara för att du är singel och lessen för det? 

Det är ju inte deras fel att du är singel liksom.
  • Nyfiken gul

varför vill du inte lära känna dina kompisars pojkvänner?

Du kan ju inte stå nån nära när du inte vill umgås? 

• Nyfiken gul

du är inte intresserad av dom för att det är din kompis pojkvän och inte din...

jag tror att det är orsaken till det hela. 

Well, nej du måste inte umgås med kompisars pojkvänner, såklart du inte måste. Men då kanske du också får tåla att dina vänner inte alltid vill umgås med dig för att dom har sina pojkvänner att umgås med. Nån festkväll kan dom klara sig utan sina killar förstås men bjuder du alltid hem dina kompisar o inte deras killar kommer dom kanske till sist att blir sur. 

tänk om det var din pojkvän som aldrig blev bjuden? 

• Nyfiken gul
    ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt skrev 2014-04-27 11:16:11 följande:

Jag bjuder inte barn på mina evenemang. Jag säger som jag sa jag bjuder ENDAST de jag står nära! Jag känner mig obkväm med att ha någon jag inte känner på mina evenemang! Det finns en kille som vill ha mig men jag vill inte ha honom. Dels det för han tjatar om att han tycker jag är söt och vacker, När jag säger att jag vill supa säger "nej gör inte det! tänk om du blir sjuk" och så är han nästan 10 år äldre än mig
    är den här killen tillsammans med nån av dina vänner?
Svar på tråden måste man bjuda med partnen?