Porrbilder i mobilen
För det första så är JAG emot porr. Så alla ni som tkr porr är helt okej å jättebra behöver inte svara här.
Nu är det så att både jag och min man är emot porr och anser att det inte alls är nyttigt snarare tvärtom; destruktivt för ett förhållande. Nu har jag hittat porrbilder på en massa porrskådisar i min mans iphone bland hans bilder. Det var inte så att jag snokade, utan jag kollade igenom bilderna vi tog efter dagens utflykt och letade efter en fin bild att skicka till min mamma. Jag konfronterade honom och frågade vrf han hade porrbilder i mobilen, han blev jätte nervös och sa att det var hans kompis som skickat de via whatsapp och att de sparats bland hans bilder. Jag förstår inte varför hans kompis skickar porrbilder till honom? Han vet att min man är gift. Nu vill jag han ska sluta prata med sin kompis. Är det rätt? Återigen så är JAG helt emot porr och det visste han när vi gifte oss. Har jag isåfall inte rätt att uttrycka mig och be han sluta prata med sin kompis eller be sin kompis sluta skicka porrbilder till honom?