Inlägg från: Anonym (??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (??)

Porrbilder i mobilen

För det första så är JAG emot porr. Så alla ni som tkr porr är helt okej å jättebra behöver inte svara här.

Nu är det så att både jag och min man är emot porr och anser att det inte alls är nyttigt snarare tvärtom; destruktivt för ett förhållande. Nu har jag hittat porrbilder på en massa porrskådisar i min mans iphone bland hans bilder. Det var inte så att jag snokade, utan jag kollade igenom bilderna vi tog efter dagens utflykt och letade efter en fin bild att skicka till min mamma. Jag konfronterade honom och frågade vrf han hade porrbilder i mobilen, han blev jätte nervös och sa att det var hans kompis som skickat de via whatsapp och att de sparats bland hans bilder. Jag förstår inte varför hans kompis skickar porrbilder till honom? Han vet att min man är gift. Nu vill jag han ska sluta prata med sin kompis. Är det rätt? Återigen så är JAG helt emot porr och det visste han när vi gifte oss. Har jag isåfall inte rätt att uttrycka mig och be han sluta prata med sin kompis eller be sin kompis sluta skicka porrbilder till honom?

• Svar på tråden Porrbilder i mobilen
  • Anonym (??)
    Anonym (Hades) skrev 2014-04-27 18:29:51 följande:
    Han behöver väl mer än du är villig att ge. Låt honom ha sin onanistund med porrdejterna eller lämna honom då...

Saken är den att jag är precis villig för vad som helst med honom och det vet han. Allt från vanligt sex, oralt, analt och u name it. Även förklädnader osv. Jag är en väldigt sexig person och uttrycker det gärna. Men jag vill då inte att han ska gå å titta på porrbilder när han kan ha sex med mig.
  • Anonym (??)
    Baloo81 skrev 2014-04-27 18:34:26 följande:
    Din man är inte emot porr. Och jag tror knappast att det är hans kompis som har skickat det. Om det är hans kompis som har skickat så kan han visa upp det på whats up i såna fall. Om han sen skulle ha fått det av sin kompis så skulle han ha sagt att hans kompis ska sluta skicka sånt. Jag vet inte hur det är med iphone. Sparas alla bilder i en stor mapp eller delas det upp som i samsung? I samsung kan jag se vilka bilder som kommer ifrån typ Facebook, Viber, insta, whats up osv.

I en iphone sparas bilderna direkt bland de egna bilderna från whatsapp utan att man ser varifrån de kommer. Jag vill inte be honom "bevisa" att de kommer från hans kompis, men även om de gör det så tkr jag han borde ha raderat de å sedan bett sin kompis sluta skicka sådana bilder.
  • Anonym (??)
    missan75 skrev 2014-04-27 19:00:44 följande:
    Är du säker på att han verkligen är emot porr?

Att be honom sluta prata med sin kompis är lite to much och lite väl kontrollerande. Om din man däremot får bilder han inte vill ha bör han ju enkelt kunna informera sin kompis om det.

Vi har pratat om det så många gånger förut, och jag har tom frågat om vi skulle testa med porr men han sa nej och att han inte ville det.

Jag tror inte han vill ha bilderna men inte vågar säga det till sin killkompis, kan det vara så? Att han bara skrattar bort det å kommenterar "vilka snygga bröst" elr ngt sånt, för att verka "manlig" på något sätt? Kan det vara så att det kan ha med någon sorts grupptryck att göra?
Svar på tråden Porrbilder i mobilen