lemur skrev 2014-04-27 23:49:57 följande:
kakeldekor! :) vet att det finns på lagerhouse!
www.lagerhaus.se/produkter/kakeldekor/306/270# ... är ganska säker på att de hade mer i butik O.o har ett minne av att jag stod och klämde på nått med gul prick och det var inte med här... Kan ju bli döfränt i både kök och badrum :) behöver ju absolut inte vara samma utan blanda alla färger med mönstrat?
I badrummet kan man ju ha plastmattor om man inte vill att det ska bli alltför blött :)
vira in träpelarna i nått spännande tyg? byta ut tavlan mot nått mer färgglatt??? upp med feta färgtavlor i sovrummet! kanske hänga nått spännande i fönstret, t.ex en liten lykta med ett ljus i... kan ju bli hur mysigt som helst att ha tänt på vintern...
Jag hade nog bytt plats på soffgruppen och bokhyllan så att fondväggen kommit fram mer! Den ser ju görsnygg ut, tråkigt att man inte ser den mer? Beroende på hur många ni är i familjen hade jag funderat på att byta ut soffgruppen... barn älskar ju saccosäckar och det hade vart coolt med en typ randig soffa?
Byt ut alla knoppar i köket mot olika, i olika färger och storlekar... kanske kan ni byta ut dörrhandtagen... sätt dekor på kylskåpet!
varför inte en sånhär hängande växt? www.coolstuff.se/Hangande-Blomkruka
det var allt jag kom på för tillfället :) lycka till!
Tack så mycket! Sitter och kollar på kakeldekor nu och detaljer till badrummet. Ska nog försöka få det att gå i turkost, iaf som en grund.
Din idé om spaljeväggen gav mig en tanke på att linda in den i konstväxter? Inte helt, men en del. Kanske kan vara något?
Har länge funderat på tavlor i rummet, men har sådana problem med att hitta passande! Funderat på lite intima skissade motiv, men svårt att hitta några jag faller för.
Börjat diskutera ommöblering i vardagsrummet, skulle även få det mer luftigt vid fönstrena. Planerat på hur allt ska få plats, då alla möbler behövs.
Soffgruppen gillar jag, älskar fåtöljerna. Tycker dessutom den passar ihop underbart med bordet. Lite mer tveksam över tvmöbeln, men den är nyinköpt, så gott som. Så den stannar nog ett tag. Vi har två vuxna och en hund i familjen.