Medfödda könsskillnader

Jag känner allt min Karl Popper rätt väl.
Har du läst vad han skrivit om att att föra över ett samhälles värderingar och åsikter till sina barn?
Tycker det är ett rätt bra citat i sammanhanget eftersom det sätter fingret på det du och de forskare du citerar ständigt verkar ignorera.
De vita korparna!
Som finns överallt.
Jag är själv en vit korp.
Om skillnaderna är biologiska. Vad beror det på att det finns vita korpar?
Har man hittat biologiska skillnader som förklarar detta?
Om man nu har koll på Karl Popper och objektivitet, varför verkar man så ofta helt ignorera de människor som falsifierar hela teorierna?
Sedan blir ditt citat ganska komiskt eftersom den naturvetenskapliga bilden utgår från att det är stora överlapp så det är ingen som falsifieras av en vit korp, den är nämligen väntad. Det är genusfeministerna som får problem när de säger att ex.man inte föds till sitt kön utan man uppfostras så. Det faller ju då när exempelvis Vampyria2s (som skriver här ovan) dotter omedelbart kände sig som en pojke, lekte som en pojke, föredrog pojkar som vänner och lekte med pojkleksaker trots att alla om omgivningen behandlade henne som en flicka. Där har du den vita korpen. Naturvetenskapen kan förklara tämligen väl hur det gick till. Genusvetenskapen kan det inte.