BIM Juni 2014
sowe81 skrev 2014-06-01 20:11:19 följande:
Min kropp beteer sig jättekonstigt. Har haft känningar i brösten o molande sen äl+10 typ. Testat negativt. Fick mens på äl+11 men blödde bara 1.5 dag o sen bara lite bruna flytningar, jag brukar blöda ordentligt i 3 dagar. Nu är jag på dag 5 i mensen o har molande värk men blöder inte. Tog test i fredags som var neg men hela kroppen säger att jag är gravid ändå. Måste nog testa igen imorgon, då är det äl+16.Exakt sådär har min sista vecka varit, på ÄL+8 så fick jag en brun blödning/flytning, hade tampong i men hade nog inte behövt det egentligen, redan på kvällen så hade blödningen slutat. Dagen efter kom ingenting. Sedan ÄL+10 så fick jag en liten brun flytning igen, ännu mindre denna gång dock, som höll i några timmar och sedan inget mer sen dess. Mkt irriterad och utan tålamod så hade jag gett upp chsowe81 skrev 2014-06-01 20:11:19 följande:
Min kropp beteer sig jättekonstigt. Har haft känningar i brösten o molande sen äl+10 typ. Testat negativt. Fick mens på äl+11 men blödde bara 1.5 dag o sen bara lite bruna flytningar, jag brukar blöda ordentligt i 3 dagar. Nu är jag på dag 5 i mensen o har molande värk men blöder inte. Tog test i fredags som var neg men hela kroppen säger att jag är gravid ändå. Måste nog testa igen imorgon, då är det äl+16.ansen för denna gång. MEN jag tog ett test imorse (ÄL+12) och det var positivt!!! Kan inte fatta det själv faktiskt! Haft ett MA innan så nu håller vi alla tummar för att detta går vägen. Och jag hoppas även du får ett plus!