• Mariiiah

BIM Juni 2014

Jag har bim 13 juni men känner mig oväntat lugn, även om jag längtar till det är dags att börja testa igen ;) Har precis slutat testa ÄL så känns nästan som att jag bara vill fortsätta testa, haha! Det var första gången jag använde ÄL tester nu och bara haft en mens efter minipiller så cykeln var lite längre än normalt så fick testa ett tag. Man har som vanan inne, direkt kring lunch tänker jag fortfarande att snart, snart ska jag testa.. Man glömmer dock fort hur besviken man faktiskt blir efter varje neg gravtest... :/ Vi hade bara sex en gång under ÄL så har inte så stora förhoppningar men vore ju häftigt om det gick så snabbt även denna gång :)

• Mariiiah
    Milie skrev 2014-06-02 20:09:05 följande:
    För tidigt! Att börja testa BIM-4 verkar vara något många gör och det står ju t.o.m. på Clearblues vanliga test vad säkerhetsprocenten ligger på för den dagen. För mig blir det dock lite väl tidigt att börja testa då. Jag har så kort lutealfas så ägget har inte hunnit så långt vid BIM-4. Annat för de som har 14 dagar mellan ÄL och mens.
    Hihi ojdå, ja det var lite tidigt även om jag förstår att det är svårt att låta bli ;) När jag försökte bli gravid förra gången var jag lyckligt ovetandes om att man kunde testa särskilt tidigt alls. Hur jag nu kunde missa det?!? Tyckte att jag visste allt... Så jag väntade alltid till bim.. Jag fik iallafall inga falska förhoppningar och ett solklart plus när jag väl testade ;) (inte för att det är självklart att man får tydligt + bara för att man vänta..)
  • Mariiiah
    Evening primrose skrev 2014-06-04 11:14:38 följande:
    Kan andra flytningar än vanligt mellan äl å bim vara ett tecken?
    Det funderar jag precis också på! Någon som vet?
Svar på tråden BIM Juni 2014