• Dakine

BIM Juni 2014

Hoppar in här :) BIM om ca 14 dgr. 

• Dakine

ÄR DET BARA JAG SOM HAR EXTREMT ONT I SAMBAND MED ÄGGLOSSNING!? 

I lördags skedde min ägglossning (tror jag, kändes som det) och jag får så ont på ena sidan så jag knappt kan gå upprätt. Denna gång har det även hållit i sig nu i två dagar efteråt. Smärtan är inte lika stark nu, men den finns där både på sidan och mitt fram på magen. Känns som att man är förstoppad, fast på fel ställe. Eller att något trångt försöker pressa sig igenom en liten plats. Svårt att förklara, men ont gör det! 

Någon som är med om samma sak? Hade aldrig så här innan sonen. 

• Dakine

Ska ha mens på fredag/lördag. Är på BIM - 5 idag. 
    Kan det här vara något eller är det ett "spök" ?? 

• Dakine
    JhjärtaK skrev 2014-06-10 06:15:45 följande:
    Det ser inte ut som spök. Hur många dagar har gått sedan ÄL?
    Det har gått idag 10/11 dagar sedan äl, då jag är lite osäker just vilken dag äl skedde... 
  • Dakine
    Evening primrose skrev 2014-06-10 21:56:19 följande:
    Är nån mer på typ äl 10?
    Jupp! :) 

Några dagar efter äl hade jag extremt ömt i nedre delen av magen. Men det har nu släppt. 
    Nu har jag bara brännande, ömma och tunga bröst! (Vilket jag ibland får innan mens) Så säger inte hej än! 

Däremot har jag varit väldigt trög i magen (vilket jag INTE brukar vara innan mens, snarare LÖS) :P 
    Jag har haft lite sura uppstötningar
    & väldigt trött. 

Men ställer in mig på mens ändå :P
  • Dakine
    Palmhjärtat skrev 2014-06-11 22:42:34 följande:
    Detta testet är taget nu ikväll (efter att jag inte kissat eller druckit på 4 timmar) och nu är det ju ingen tvekan längre! Herremingud! phpaOznkf07491.jpg
    Stort grattis :) 
  • Dakine
    Bäbislängtan skrev 2014-06-13 09:47:46 följande:
    Hade knappt tänkt testa den här månaden alls, så mycket besvikelser. Men gjorde det ändå idag, BIM imorgn eller ev söndag. Fick detta, inom tiden. Ena bilden är trixad, samma ursprungsbild, syns fortfarande tydligt nu när testet torkat. Törs vi glädja oss?

STORT GRATTIS!! SOLKLART PLUS! :) 
Svar på tråden BIM Juni 2014