BIM Juni 2014
Hej hopp, här kommer jag och kastar mig in i junitråden efter att ha misslyckats på första försöket i maj.
19/6 Mandalii: 31 år, 2:a försöket, 1:a barnet.
Hej hopp, här kommer jag och kastar mig in i junitråden efter att ha misslyckats på första försöket i maj.
19/6 Mandalii: 31 år, 2:a försöket, 1:a barnet.
Kan någon hjälpa mig? Igår måndag kändes det som min 'peak day' dvs flytningarna var kraftiga, genomskinliga och hala.
Jag gjorde ett ÄL-test på måndagskvällen vid kl 19 som visade glad gubbe, vi hade sex ca två timmar senare. (Gjorde inget test på måndagsmorgonen) och på söndagen vid kl 17 gjorde jag ett test som visade negativt.
Idag, tisdag gjorde jag ett test på morgonen som visade negativt. Så när hade/har jag egentligen ägglossning?
Men jag tycker det är jättesvårt att veta hur lång lutalfasen är. Måste man tempa för att få koll på det?
Ett positivt äl-test säger ju inget om exakt när äl är
*puffar* Kan någon hjälpa mig? Igår måndag kändes det som min 'peak day' dvs flytningarna var kraftiga, genomskinliga och hala.
Jag gjorde ett ÄL-test på måndagskvällen vid kl 19 som visade glad gubbe, vi hade sex ca två timmar senare. (Gjorde inget test på måndagsmorgonen) och på söndagen vid kl 17 gjorde jag ett test som visade negativt.
Idag, tisdag gjorde jag ett test på morgonen som visade negativt. Så när hade/har jag egentligen ägglossning?
Är det meningslöst att ha sex ikväll också?
Så jag skulle alltså kunna ha ÄL antingen idag eller imorgon? Fick som sagt negativt imorse, så då känns det som att ÄL borde vara idag va?
Inbillar jag mig eller är det på riktigt?
Vi hade sex i måndags och jag tror jag hade äl på tisdagen. På onsdag kväll började det mola och jag fick sedan kraftig mensvärk som pågick under natten och fortsatte sedan idag. Idag, på onsdagen har det fortsatt från och till under dagen. Kan det vara så att jag känner av befruktningen eller är det helt omöjligt så tidigt?
Någon som känt så här vid en graviditet?
*puffar* Inbillar jag mig eller är det på riktigt?
Vi hade sex i måndags och jag tror jag hade äl på tisdagen. På onsdag kväll började det mola och jag fick sedan kraftig mensvärk som pågick under natten och fortsatte sedan idag. Idag, på onsdagen har det fortsatt från och till under dagen. Kan det vara så att jag känner av befruktningen eller är det helt omöjligt så tidigt?
Någon som känt så här vid en graviditet?