• Stina87

BIM Juni 2014

joss82 skrev 2014-05-30 11:26:53 följande:

Åh, nu blev jag nervös... Var på toaletten nyss och fick ljusrosa blod på pappret. Inte mycket, men väldigt tydligt ändå. ÄL+9/10 idag. Antingen är mensen väldigt tidig eller så har jag kanske haft en nidblödning..? Hoppas, hoppas det inte kommer så mycket mer nu! Har någon av er haft en nidblödning?
    Hade kraftiga hugg/värk i magen för tre dagar sedan, är det inte sent att ha en nidblödning tre dagar efter att ägget fäst?

Känner igen mig så i det du skriver joss82! Hade äl 20/5 och i tisdags äl+7 kom det en liten brun flytning. Onsdags äl+8 kom det en liten rosa flytning. Efter det ingenting. Var helt säker på att mensen skulle komma tidigare men inget annat än att jag idag fått rätt mycket flytningar idag. Molvärker ibland men det gjorde det förra månaden också då jag ej var gravid. Men vill tycka att det ändå känns lite annorlunda denna gång, mer likt träningsvärk. Har precis som du joss82 BIM 3/6 och tänker testa på söndag. Kanske någon vill lägga till mig på listan då jag bara har ipad? Stina87, 26 år, 2:a försöket 1:a barnet. Tack på förhand!
  • Stina87

Testade negativt imorse med clearblue digital. Jag som verkligen trodde att det tagit sig då jag fick en rosa flytning på äl+8 som jag hoppades var nidblödning. Har aldrig fått så förut. Vad kan det vara om det inte är en nid?

• Stina87
    Murrmys skrev 2014-06-03 20:10:16 följande:
    3/6 Stina87, 26 år, 2:a försöket 1:a barnet 3/6 Murrmys, 1:a försöket, 2:a barnet 3/6 Ritva, 28 år, 6:e försöket, 1:a barnet 3/6 Dina1, 26 år, 2:a försöket, 1:a barnet 4/6 Miini, 26 år, 1:a försöket, 2:a barnet Vi är ett gäng-när testar ni?!

Jag testade i söndags, inte gravid. 3 timmar senare kom mensen. Nu har jag varit skengravid båda försöken så nästa försök ska jag sluta känna efter så mycket och försöka slappna av. Men jag hinner troligtvis med en till BIM denna månad. Någon som sitter vid dator som kanske vill ordna BIM-listan. Stina87, 26 år, 3:e försöket, 1:a barnet. Tack på förhand!
Svar på tråden BIM Juni 2014