• All in

BIM Juni 2014

Halloj!

Hänger på här!

Haft molväk i livmdern sedan ägglossning, ont i ländryggen, molar ner i rumpan och över lår. Har mått illa i 2 dagar, så illa att jag kräks.

Bim 17 juni
    Första försöket
    3 barnet

Att tillägga (hade samma procedur med mina 2 barn som jag har nu, så jag misstänker starkt) ;)

• All in
    JJF skrev 2014-06-03 16:04:37 följande:
    Detta test (RSFU) gjorde jag nu på eftermiddagen på BIM +3 (kanske)
    Saknar ord för att beskriva känslorna

Grattis!!!!!!!!
    Vilken lycka! :)
  • All in

Symptom

Illamående - kräktes i morse
    molvärk i livmoder, lår, rumpa, ländrygg
    lotion vita flytningar
    sura uppstötningar
    trötthet

svullen över buken

3dje barnet i sådant fall och har varit enorm i de andra graviditeterna och då började det så här...

men kan vara en kraftig ägglossningsvärk också.....

bim ca 17 juni

• All in
    Boots skrev 2014-06-04 07:05:31 följande:
    Fick ett svagt streck på två tester imorse! Det kom på båda inom 5 minuter och sen blev det starkare på båda. BIM-4 idag. Borde betyda gravid va?! :D:D
    Absolut!!!!!

Grattis!!!
  • All in
    eagle87 skrev 2014-06-04 16:20:48 följande:
    Tog detta idag, är på bim -5. Äl +11. Vet inte om de kan bli ngt. Såg bara ngt i vissa vinklar o har ökad kontrast på bilden?
    Jag ser något i allafall :)
  • All in
    Boots skrev 2014-06-04 18:24:31 följande:
    Här har ni mina två test från imorse. Tänkte nog testa imorgon igen. Och på BIM typ :P

Grattis!!!!!!!
  • All in
    Palmhjärtat skrev 2014-06-04 23:09:24 följande:
    Så skönt att se plus i tråden :) stort grattis!

Idag är jag på ca 3:e dagen efter ÄL och till och från hela kvällen har jag känt hugg i typ äggledar-trakten. KAN det vara lite hoppfullt eller är det helt för tidigt att ev känna något?
    Jag har alltid känt tidig med mina andra två, samma sóm nu, så absolut! Hoppas Hoppas! Ska bli spännande att se om det var sant det man ände. Har aldrig haft inbillningssymtom, så hoppet är stort här :)
  • All in
    eagle87 skrev 2014-06-08 19:14:40 följande:
    Nej de va falskt plus för min man testa imorse o han fick samma streck. :((((
    det stod i en artikel att om en man får positivt på ett gravtest ska han kolla upp prostatan. Då kan det vara förstadiet till prostata cancer då män utsöndrar hcg vid prostatacancer. Vill inte oroa, men bättre att ta det säkra för det osäkra. Antingen är testen fel på eller ej.... få han att ringa en vårdcentral och rådfråga i allafall. Min systers man har det i släkten och de kör denna metod på mannen ca 1 g i halvåret. efter att ha läst om detta.
  • All in

Plussade i dag men blöder ljust blod med blandade flytningar... precis som det varit innan mina tidiga mf.... väntar på hugget och syndafloden...

lycka till ni andra!

kram

Svar på tråden BIM Juni 2014