• Nini

BIM Juni 2014

Hej

Hoppar in här om det är ok, är helt ny här på familjeliv ???? har BIM den 18/6 tredje försöket första barnet. Är snart 31 år, slutade med cerazette sista februari och har fått min normala cykel på 28 dagar men har helskumma mensblödningar, jätte korta och ibland har det stannat av en dag för att sedan börja igen. Känns inte som kroppen kommit igång trots tydliga äl-flytningar. Huwa ursäkta vad långt inlägget blev ???? vill någon lägga till mig i listan?

Lycka till alla, hoppas juni blir våran månad

• Nini
    ramada skrev 2014-05-22 17:05:53 följande:
    Hej hej! En till 31-åring som slutat med cerazette, jag slutade 9:e april, hade typ min första mens på 13 år för en 13 dagar sen, nu kollar jag med ÄL-stickor och tempar from mensens start.

Tycker mig se att strecket på stickan blir starkare och tempen ligger stadigt på 36,2

Spännande värre! (ettan är inte med här, råkade åka i sopan)

Är det testlagrets äl-stickor? Funderar på att testa jo, visst är det spännande!!

Hur får man in smileys? Använder mobilen och det finns ju ikoner men fastän jag bockar i dem så får jag inte in de i texten?
  • Nini
    JJF skrev 2014-06-03 16:04:37 följande:
    Detta test (RSFU) gjorde jag nu på eftermiddagen på BIM +3 (kanske)

Saknar ord för att beskriva känslorna

Grattis, vad roligt! Hoppas på massa plus i tråden
  • Nini
    MeMon skrev 2014-06-05 07:34:35 följande:
    Hoppar också in här.. BIM 7/6 så två dagar kvar. Tog detta test imorse... ibland tycker jag mig ana ett svaaagt streck. Jag hoppas!

Nog ser jag ett streck grattis
  • Nini
    mandalii skrev 2014-06-09 14:34:53 följande:
    Ni som har BIM omkring 18-20:e juni som jag, känner ni några symptom redan? Själv hade jag äl i tisdags, dvs 6 dagar sedan, har BIM 19/6. Känner ingenting : (((

Jag har BIM 18 juni och känner inte heller någonting, nästan mindre än jag brukar mellan äl och mens all denna väntan... tänkte kanske testa till helgen men vill inte bli besviken heller.
  • Nini

Hur går det för er som haft bim här i dagarna, några som har plussat än?

Tycker det är dags för massa plus nu

• Nini
    Lambo skrev 2014-06-10 16:55:58 följande:
    Förväntansfullt! haha! Men inställd på negativt ;) Ska testa på torsdag eller fredag tror jag.. (3-2 dagar före BIM)

Jag har en billig teststicka, ett CB digitaltest o två känsliga test som reagerar vid 10 mIU/ml.

Tänkte testa med ett känsligt först i alla fall o digitalt på/efter BIM om det behövs.

Jag tänkte testa söndag (3 dagar före BIM). Jag kommer köra taktiken billiga först och skulle jag få utslag så tar jag digitala CB jag känner ingenting annat än att jag mår bättre än jag någonsin gjort veckan före BIM. De senaste 2 månaderna har jag mått jätte illa med massa kramper och nu ingenting! Vet inte riktigt hur jag ska tolka det :-S
  • Nini

Någon av er med BIM runt den 18 som känner någonting än?

Dagarna segar sig fram... samtidigt som jag inte vill testa innan BIM så tror jag inte jag kommer kunna hålla mig Obestämd är ändå inställd på att det inte har tagit sig den här månaden, känner inget utom att jag mår oförskämt bra. Positiva är ändå att jag faktiskt kände av min ägglossning den här månaden Skrattande det har jag inte gjort sedan jag slutade med cerazette den 28 februari så det känns bra att kroppen verkar kommit igång.

• Nini
    Pyret 85 skrev 2014-06-15 15:07:14 följande:
    Och humörsvängningar deluxe idag, blev JÄTTEirriterad på sambon över en skitsak, gick in i sovrummet och stängde dörren efter mig. La mig i sängen och sen undrade jag vad jag höll på med. gick och bad om ursäkt och började verkligen storlipa. Antingen kommer mensen typ snart eller så är jag knocked up!

Samma här, tur att min man varit bortrest den här helgen så han slapp se mig sitta och storböla till en film. Är jätte trög i magen (är det aldrig annars) , lite öm i brösten och jätte sugen på grappa och det har aldrig hänt att jag köpt hem det. Ändå så testa jag negativt imorse så jag vet inte bim på onsdag så jag har liiiite liiiite hopp kvar på ett plus.
  • Nini

Den som vill kan ta bort mig, mensen kom nyss en dag för tidigt försöker att inte bli nedstämd men känns uselt just nu :'-(

Svar på tråden BIM Juni 2014