Inlägg från: Sabina9006 |Visa alla inlägg
  • Sabina9006

BIM Juni 2014

Hoppar in jag med :)

Det hela började med sex samma dag som äl, killen ville stoppa i mig dagen efter piller. Sagt och gjort. Har känt lite molvärk och stickningar sen efter sexet. Ett tag kissade jag två gånger i timmen. Har bim den 8/6, om inte pillret flyttar den. Senaste symptomen jag haft är mina bröst som känns större och lite ömma bröstvårtor. Galet svullen mage också! Igår vaknade jag upp, trodde jag var snorig och snöt mig - en massa blod! Blev livrädd men googlade lite sen och såg att det var ett ganska vanligt gravtecken :o har dessutom aldrig haft näsblod..

• Sabina9006

Ja enligt mig är han det.. Vi har en rörig relation och gjorde slut för en månad sen (men svårt att hålla sig borta tydligen). Han har en del saker att reda ut, men jag hoppas på att vi kan jobba vidare på relationen en dag. Han vill inte ha barn än, om alls. Jag är 90% säker att jag vill ha barn, men även om jag tycker om att leka med ödet lite så passar det väl inte i nuläget egentligen.. Men samtidigt så vet jag ju inte hur det skulle se ut om jag fick ett plus.

• Sabina9006

idag har jag känt mig ganska nere, min födelsedag och allt.. känns som att jag inte har några vänner och killen har jag inte kvar heller.. inget som känns kul.. men när exet dök upp med en liten cupcake och ett ljus så blev jag lite gladare, men efter 2 min så började jag gråta. Vet inte om det är pms, att situationen är som den är mellan oss eller nåt annat :P ingen vidare födelsedag, men men, ska sätta mig och kolla på film och mysa med godis och bli tjock :) har varit rätt lugnt med symptom nu, inte känt så mycket nånstans..

• Sabina9006

Bim idag, inget än. Svullnaden har gått ner över magen rätt mycket och känner inte mycket alls av nånting. Kanske lite småvärk ibland där nere. Har haft vattniga flytningar med liiite lite brunt idag. Bara att vänta in mensen nu då.

• Sabina9006

En dag till har gått, ingen mens, känner inget alls, mår bara... bra? :P känns dock som att det rinner lite hela tiden, men inget är där ^^

Svar på tråden BIM Juni 2014