• Freuda

BIM Juni 2014

Evening primrose skrev 2014-06-10 22:09:07 följande:
    Lambo Nåra känningar?
    Lilla E

Jag är på ÄL+8, har molvärk och är allmänt trött.. Famlar efter gravtecken men skulle lika gärna kunna vara inbillning :( BIM på måndag! Bara att vänta och se, det som jag är så jäkla dålig på. Haha.
  • Freuda
    Evening primrose skrev 2014-06-10 22:40:39 följande:
    Har bim lör I think...
    Lilla E

Spännande! Håller mina tummar och tår att det blir ett plus :)
  • Freuda
    Evening primrose skrev 2014-06-10 22:43:08 följande:
    Freuda Ska du testa före?
    Lilla E

Skickade iväg en beställning på gravtest ikväll, skulle tro att dom dimper ner i brevlådan på torsdag. Känner jag mig själv rätt kommer jag nog göra en fuling och testa, haha. Alldeles för ivrig. Hade jag fått bestämma så hade jag testat på ÄL+1 UTIFALL ett mirakel skett ;) ska du testa innan? Läst flera trådar här på fl om dom som plussat BIM-7. Så vem fasen vet.
  • Freuda

Jag behöver hjälp! Igår runt lunch tog jag ett gravtest, visade negativt. Kände att det var fel, så tog ett till runt 18. Såg ett EXTREMT svagt streck. Men där var ändå ett streck. Imorse syntes det ingenting igen.

Är det vanligt att det blir så här när man inte är på BIM än? Det är inte förrän på måndag. Inatt drömde jag och bebisar och var helt övertygad om att jag skulle plussa imorse. Men icke :(

Översta bilden är den jag tycker mig sålda ett streck. Nedre bilden nada. Hur tolkar man detta?

• Freuda
    Freuda skrev 2014-06-12 14:39:04 följande:

Jag behöver hjälp! Igår runt lunch tog jag ett gravtest, visade negativt. Kände att det var fel, så tog ett till runt 18. Såg ett EXTREMT svagt streck. Men där var ändå ett streck. Imorse syntes det ingenting igen.

Är det vanligt att det blir så här när man inte är på BIM än? Det är inte förrän på måndag. Inatt drömde jag och bebisar och var helt övertygad om att jag skulle plussa imorse. Men icke :(

Översta bilden är den jag tycker mig sålda ett streck. Nedre bilden nada. Hur tolkar man detta? phpQr9qif67531.jpg

Säg gärna till om jag inbillar mig eller om ni är bombsäkra på att det är ett spökstreck!
Svar på tråden BIM Juni 2014